Bij deze een topic voor het gespot onderweg of te voet, zet ze hier neer, Mike trapt af.
La Noir Verni zegt:
Ja is idd wel vaag..en geen kenteken te zien. Toch een auto om te onderzoeken, want turbo - airco - schuifdak en een mooi kleurtje.. (want geen groen :grijns:
Ik zit eigenlijk te zoeken naar het gespot topic van gewoon XM's onderweg, maar hebben we die eigenlijk wel???
Gisteren in Amsterdam; een dame in een mooie champagne dame :lol: Gemaakt door mijn kleine 11 jarige jonge dame!

Re: XM's Gespot.
niet originele wielen gemonteerd maar in prachtige staat voorzover mogelik die beoordeling te maken al rijdende..
Luceo non uro....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En een handtekening!!!!
Ik rijd wel hard, maar zeker niet asociaal, het tragere spul is soms wel lastig.
tumbs up doe ik niet meer sinds Nina daar een negatieve tint aan heeft gegeven...
maar bovenal... it wassen't mee, mijn witte logeert momenteel bij ome willem :mrgreen:
blijft wel mooie plaat Mike, een van die serie staat nog steeds op mijn appel.
Maar ééntje kan best hoor!
En een handtekening!!!!
maar goed, ik was het iig niet achter het stuur.
(Klikbaar)
HiddenPlaces.nl - Creative & Artistic Photography
Vorige week donderdag zag ik een donkerblauwe berline op de A50, vlakbij de kruizing A50/A1
:mrgreen:
http://img16.imageshack.us/img16/9457/pict0569u.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/6449/pict05700.jpg
Nice seats though, lambs wool? And a discostick as gear handle!
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Maar dat wisten jullie toch al? Doe ik alle moeite om ze citroentechnisch-tactisch gesproken politiek correct op te voeden... Valt het geen eens op ... :shock:
Luceo non uro....
Leent opa laatst de XM, belt mijn vrouw me op de zaak op. Reden: zoonlief is over de pis omdat opa 'de groene' mee heeft genomen.
"dat mag niet hoor papa, dat is ónze auto."
Die jongen gaat er wel komen. <leaning back.> En hij moet nog 4 worden!
Ja die heb ik al goed mee. Kijken welke kant het op gaat met onze jongedame.
Ja, ik ben trots op moeders. :buig:
Weer een zonder trekhaak litteken! :dans:
Trouwens een goeie camera op die nieuwe Iphone van me!
Kijk, die snapt het tenminste. Wim, je hebt een goede smaak in vrouwen is hiermee bewezen.
:meneus:
Luceo non uro....