Bij deze een topic voor het gespot onderweg of te voet, zet ze hier neer, Mike trapt af.
La Noir Verni zegt:
Ja is idd wel vaag..en geen kenteken te zien. Toch een auto om te onderzoeken, want turbo - airco - schuifdak en een mooi kleurtje.. (want geen groen :grijns:
Ik zit eigenlijk te zoeken naar het gespot topic van gewoon XM's onderweg, maar hebben we die eigenlijk wel???
Gisteren in Amsterdam; een dame in een mooie champagne dame :lol: Gemaakt door mijn kleine 11 jarige jonge dame!

Re: XM's Gespot.
Die cabrio is wel geinig. Onderlaatst stond het prototype te koop op marktplaats.
Volgens mij staat die kale koets in de buurt van Amstelhoek.
Luceo non uro....
Gespot op de sint maartenslaan in maastricht, bij de concullega's van Boosten Rat voor de deur;
een grijze TCT, gezusterlijk naast een dito C6
staan er beide vaker...
En vrijdagmiddag in Reeuwijk een tegemoetkomende zilvergrijze serie 2 met iets van NBD in de nummerplaat.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Maar ik geloof dat hij van de manager van Zicht is.
En een handtekening!!!!
Als in de Nederlandse Bouw Documentatie?
Wij kopen boeken groot in en zorgen dat ze allemaal gemaakt worden zoals ze in ieder bieb in Nederland te vinden zijn (harde kaft, rugetiket, evt. SISO, RFID tag). Zodat ze ipv 3 keer gegarandeerd 80 keer uitgeleend kunnen worden.
En een handtekening!!!!
Tsja, ook wel ja.
En een handtekening!!!!
Vanochtend (woensdag 26-09) een donkere berline op de kennedylaan in eindhoven, rond 7:15, LJ-GF-14 ofzo
En zojuist vanuit Veldhoven richting N2 een donkerblauwe Type 1 kenteken 60-NL-FV.
Ongelooflijk net interieur...
( en een leuk kenteken natuurlijk. :mrgreen: )
Luceo non uro....
Was vast op onderdelenjacht. :wink:
Ik vind dit wel een mooie kleur. Dan weten jullie dat.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Zo niet, heb je een bovengemiddeld inprentingsgeheugen.... :wink:
Voor het overige gewoon paar keer (hardop) herhalen en ezelsbruggetje verzinnen.
Wat betreft deze nummerborden:
cijfers zijn veelvouden van 11, dat is voor een (import)Limburger een eitje
Bij de eerste XV-JV -> denk aan de kleppen van een Jaguar XJ
Bij de tweede: fantasie loslaten en dan komt vanzelf "Sven de homo" (PD in Franse straattaal).
errug mooie kleur is dat