heeft iemand een motor voor de voorruit ruitenwissers te koop? Het is een Bosch type 0 390 246 329 Foto hieronder. Wellicht weet iemand of deze motortjes ook in een Xantia werden gebruikt? Verneem het graag en alvast bedankt! RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers Die heb ik nog wel liggen, Compleet met het mechaniek. Login of registreer om te reageren RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers ↩ Als antwoord op BasisBIX Dat is super! Het mechaniek heb ik niet nodig. Wat zou u willen hebben voor de Bosch motor? Anders stuur me aub uw tel.nr. via een PM. Bedankt alvast. Login of registreer om te reageren Beter over een auto te dromen, dan je droomauto te hebben. Met mijn XM heb ik het gecombineerd :-) RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers Email verstuurd. Login of registreer om te reageren
RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers Die heb ik nog wel liggen, Compleet met het mechaniek. Login of registreer om te reageren
RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers ↩ Als antwoord op BasisBIX Dat is super! Het mechaniek heb ik niet nodig. Wat zou u willen hebben voor de Bosch motor? Anders stuur me aub uw tel.nr. via een PM. Bedankt alvast. Login of registreer om te reageren Beter over een auto te dromen, dan je droomauto te hebben. Met mijn XM heb ik het gecombineerd :-)
RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers Email verstuurd. Login of registreer om te reageren
RE: Bosch motor gezocht voor XM 1999 ruitenwissers
Die heb ik nog wel liggen, Compleet met het mechaniek.
Dat is super! Het mechaniek heb ik niet nodig. Wat zou u willen hebben voor de Bosch motor? Anders stuur me aub uw tel.nr. via een PM.
Bedankt alvast.
Email verstuurd.