Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Jongens die grijze zit rondom in elkaar hoor, kijk nou eens goed:
RV deur gebobbeld, RA deur gebobbeld. Vlak voor LA achterwiel flinke duts, je kijkt zelfs bijna loodrecht op het stukje stootstrip.
Is een handelaar waar ze staat, die fotografeert 'm echt niet van opzij want dan komt er geen hond meer...
Oh, zijn die nog nieuw te bestellen? Kost zeker een godsvermogen? Vindt het trouwens wel een setje kliko. En dan nog erbij zetten:
"Nu voor de handige man deze lampen waarvan het glas kapot is maar geen probleem is voor een handig iemand...."
En als je niet opschiet met bieden gaat-ie ze zelf vermaken. Nou prettige wedstrijd dan maar!
ik dacht, ik post hem hier ook maar even voor de liefhebbers :lol:
staat te koop bij particulier ( is nu op vakantie ) deze man vraagt een bod op deze auto
TcT van 1994, stoffen bekleding (geen elektriek) is gekeurd voor een heel jaar, 13de ruit, trekhaak met 269.000 km op de teller. en begreep dat er een zgan uitlaat eronder hangt. het addertje is dat in de stuurkolom de kabels vervangen moeten worden
ik heb begrepen dat de eigenaar er snel vanaf wil
staat te koop aan de Urkhovenseweg in Eindhoven navraag gedaan bij
(autobedrijf ) Martien Lodder :? :lol:
Ik zie deze verlengde boonacker nog niet er tussen staan.. Ook een erg bijzondere auto. Wel jammer dat die dingen bekend staan om roest op de naden waar die verlengd is...
Goh, ik wou dat ik wat meer geld had, dan kocht ik toch die auto,, alleen al voor die morettes, dat moest bij mijn Dame goed staan, volgens de jongens, die mij dat zeiden op de Duitse meeting. En natuurlijk toch weer het beige leer :wink: :wink: :wink:
Hey Benny :D, bedoel je die xm voor erbij voor de onderdelen :wink:.
Je moet natuurlijk doen wat jezelf mooi vindt, maar gezien de aankleding van jouw XM zullen de morettes wel erbij passen. De morettes passen niet op een standaard XM in mijn ogen :wink:.
Vraag aan Marco of hij er vanaf wil voor een mooie prijs :wink:, maar misschien wil hij het toch voor zichzelf gaan gebruiken.
Benny, een advies van m'n vriendin: Bij twijfel altijd doen wat je eerste ingeving je zei te doen. ;-)
Oke, dat wil ik wel, maar ik heb ook maar een Waootje :wink: Dus er blijft altijd wel iets te wensen over. Waarschijnlijk volgende week eerst maar mijn nieuwe Xenon dimverlichting plaatsen, die Rob voor mij heeft geregeld :clap:
Mha joh, das typisch Frans zo fotograferen.
En vind maar eens een franse auto zonder schade, die vind je alleen in de showroom :lol:
Weinig geld trouwens als reserve auto/blok.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
RV deur gebobbeld, RA deur gebobbeld. Vlak voor LA achterwiel flinke duts, je kijkt zelfs bijna loodrecht op het stukje stootstrip.
Is een handelaar waar ze staat, die fotografeert 'm echt niet van opzij want dan komt er geen hond meer...
originele gele units :shock:
Afgelopen Citromobile lagen ze ook op een tafel voor een serie 1.. Splinternieuw..
"Nu voor de handige man deze lampen waarvan het glas kapot is maar geen probleem is voor een handig iemand...."
En als je niet opschiet met bieden gaat-ie ze zelf vermaken. Nou prettige wedstrijd dan maar!
95650972 STADSLICHT RV 245,26 EUR
95650971 STADSLICHT LV 188,53 EUR
Dit is de versie met gele mistlampen... Citroen NL vind stadslicht daar blijkbaar een duidelijke omschrijving voor..
staat te koop bij particulier ( is nu op vakantie ) deze man vraagt een bod op deze auto
TcT van 1994, stoffen bekleding (geen elektriek) is gekeurd voor een heel jaar, 13de ruit, trekhaak met 269.000 km op de teller. en begreep dat er een zgan uitlaat eronder hangt. het addertje is dat in de stuurkolom de kabels vervangen moeten worden
ik heb begrepen dat de eigenaar er snel vanaf wil
staat te koop aan de Urkhovenseweg in Eindhoven navraag gedaan bij
(autobedrijf ) Martien Lodder :? :lol:
groet, Ro
http://link.marktplaats.nl/358109308
diverse opties
service historie aanwezig
diverse dingen vernieuwt
diverse opties
rijd prima en is in goede staat
de rechter ruit die haper wellis
Vooral die laatste regel :lol:
Ik zie deze verlengde boonacker nog niet er tussen staan.. Ook een erg bijzondere auto. Wel jammer dat die dingen bekend staan om roest op de naden waar die verlengd is...
http://link.marktplaats.nl/259281243
Je moet natuurlijk doen wat jezelf mooi vindt, maar gezien de aankleding van jouw XM zullen de morettes wel erbij passen. De morettes passen niet op een standaard XM in mijn ogen :wink:.
Vraag aan Marco of hij er vanaf wil voor een mooie prijs :wink:, maar misschien wil hij het toch voor zichzelf gaan gebruiken.
:rofl: :cafepraat: :stilmaar:
Oke, dat wil ik wel, maar ik heb ook maar een Waootje :wink: Dus er blijft altijd wel iets te wensen over. Waarschijnlijk volgende week eerst maar mijn nieuwe Xenon dimverlichting plaatsen, die Rob voor mij heeft geregeld :clap:
edit: het lukt jou nu ook dus :wink: