Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

stooftaker zegt:

das dan jammer van de foto...
ik heb eens foto's gemaakt en zag toen later dat de deur niet goed dicht zat, die foto's heb ik toen gedelete..

Mha joh, das typisch Frans zo fotograferen.
En vind maar eens een franse auto zonder schade, die vind je alleen in de showroom :lol:

Weinig geld trouwens als reserve auto/blok.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

Jongens die grijze zit rondom in elkaar hoor, kijk nou eens goed:

RV deur gebobbeld, RA deur gebobbeld. Vlak voor LA achterwiel flinke duts, je kijkt zelfs bijna loodrecht op het stukje stootstrip.
Is een handelaar waar ze staat, die fotografeert 'm echt niet van opzij want dan komt er geen hond meer...
Permalink

Ik dacht ook meer beschadigingen te zien :wink:, dan nog kan het leuke xm zijn.

Zijn nog gewoon origineel nieuw te bestellen :wink:

Afgelopen Citromobile lagen ze ook op een tafel voor een serie 1.. Splinternieuw..
Permalink

Oh, zijn die nog nieuw te bestellen? Kost zeker een godsvermogen? Vindt het trouwens wel een setje kliko. En dan nog erbij zetten:
"Nu voor de handige man deze lampen waarvan het glas kapot is maar geen probleem is voor een handig iemand...."

En als je niet opschiet met bieden gaat-ie ze zelf vermaken. Nou prettige wedstrijd dan maar!
Permalink

Nieuwe zijn rond de 180 euro per stuk, de gele versie is nog wel voor beide zijden te bestellen en van de witte alleen de linker :(.

Ook hier geldt weer de bekende citroen logica en eenv erschil tussen links en rechts..

95650972 STADSLICHT RV 245,26 EUR

95650971 STADSLICHT LV 188,53 EUR

Dit is de versie met gele mistlampen... Citroen NL vind stadslicht daar blijkbaar een duidelijke omschrijving voor..

Kortumo, als je er interesse in hebt en handig bent, zou MP een interessante optie zijn. ;-)
Permalink

ik dacht, ik post hem hier ook maar even voor de liefhebbers :lol:

staat te koop bij particulier ( is nu op vakantie ) deze man vraagt een bod op deze auto
TcT van 1994, stoffen bekleding (geen elektriek) is gekeurd voor een heel jaar, 13de ruit, trekhaak met 269.000 km op de teller. en begreep dat er een zgan uitlaat eronder hangt. het addertje is dat in de stuurkolom de kabels vervangen moeten worden

ik heb begrepen dat de eigenaar er snel vanaf wil
staat te koop aan de Urkhovenseweg in Eindhoven navraag gedaan bij
(autobedrijf ) Martien Lodder :? :lol:

http://i995.photobucket.com/albums/af79/rovber/IMG_2015-1.jpg

groet, Ro
Permalink

Goeie tip he? Alleen jammer dat er geen electrische stoelen inzitten. :cry:

Haha, ik vind die tekst erger:

diverse opties
service historie aanwezig
diverse dingen vernieuwt
diverse opties
rijd prima en is in goede staat
de rechter ruit die haper wellis

Vooral die laatste regel :lol:
Permalink

Heb je er nou nog niet genoeg dan? :shock:
Permalink

Hij heeft die nodig om zijn magazijn te vullen :lol:

Nee joh, hij krijgt een beige interieur bij die moirettes. :lol:

Permalink

Goh, ik wou dat ik wat meer geld had, dan kocht ik toch die auto,, alleen al voor die morettes, dat moest bij mijn Dame goed staan, volgens de jongens, die mij dat zeiden op de Duitse meeting. En natuurlijk toch weer het beige leer :wink: :wink: :wink:
Permalink

Hey Benny :D, bedoel je die xm voor erbij voor de onderdelen :wink:.

Je moet natuurlijk doen wat jezelf mooi vindt, maar gezien de aankleding van jouw XM zullen de morettes wel erbij passen. De morettes passen niet op een standaard XM in mijn ogen :wink:.

Vraag aan Marco of hij er vanaf wil voor een mooie prijs :wink:, maar misschien wil hij het toch voor zichzelf gaan gebruiken.

Permalink

Ja JP, maar ook zit ik nog steeds te dubben over beige interieur :roll: :roll: :wink: :wink:

Benny, een advies van m'n vriendin: Bij twijfel altijd doen wat je eerste ingeving je zei te doen. ;-)
Permalink

Wat was haar eerste ingeving toen ze jou tegenkwam?

:rofl: :cafepraat: :stilmaar:

Permalink

wimb zegt:

Benny, een advies van m'n vriendin: Bij twijfel altijd doen wat je eerste ingeving je zei te doen. ;-)

Oke, dat wil ik wel, maar ik heb ook maar een Waootje :wink: Dus er blijft altijd wel iets te wensen over. Waarschijnlijk volgende week eerst maar mijn nieuwe Xenon dimverlichting plaatsen, die Rob voor mij heeft geregeld :clap:

Permalink

Detlev, dat vond ik wel een ijzersterke :rofl: :rofl: :tja: :tja:
Permalink

mij lukt het wel :wink: : :boom:

edit: het lukt jou nu ook dus :wink: