Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Stelletje lijkenpikkers :wink:
Ik heb de dame gekocht ja.. Eerst maar eens zien wat we er van kunnen maken!
Erg leuke wagen wel, alleen een nadeel.
Zitten van die rare tweeter roosters in, origineel alarm dus. Wagen is van 1995 en ik heb geen zin in alarm gezeik. Nu werkt alles nog goed, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik een alarm heb wat ineens tegenwerkt.
Heb het daar gewoon niet zo op en er is toch niemand die zo'n xm jat.
Weet iemand wat ik er uit moet snoeien om dat alarm er helemaal uit te hebben?
Alle tips zijn welkom!
Verder iig wat werk aan de uitlaat en ergens een LHM lek..
De morettes wil ik eventueel wel weg doen, dus laat maar wat horen Benny.. 1 morette is wel 1 glas van gebarsten, maar daar past wel een BMW lamp in! Kun je meteen gele BMW lampen monteren. Die geven een veel mooier beeld!
Daarnaast worden de originele Morette lampen ook nog nieuw verkocht. Die zijn ook niet zo duur. De overige lampen werken allemaal super en hebben goeie reflectoren!
Gebarsten lampje werkt ook goed btw.. Tis iig een leuk setje 8) Geeft je auto een andere look, maar van mij moeten ze er bij deze niet PERSE op.. Als iemand anders er dus blij mee is kunnen we daar best over praten..
Die limo staat ook al 1 of 2 pagina's terug. Zijn leuk maar heeeel roestgevoelig. Goed kijken dus voor je er zo een koopt. 2 a 3 jaar na levering hadden de meesten al roest rondom staan op de lasnaden van de verlenging :wink:
Hier trouwens nog liefhebbers voor deze mooie dame:
Lijkt zo op t eerste gezicht ook een erg leuke auto! En een startmotor vervangen mag voor de liefhebber toch niet de grootste klus zijn? Wat ik van het cifo begreep hoeft de auto niet idioot veel te kosten...
Startmotor hoeft niet duur te zijn, €170 (zie mijn topic en de pluimenafdeling)... Alleen vermoed ik dat hij er wel flink wat voor wil hebben, als hij zelf 3750 betaald heeft...
Mwah, een dikke maand geleden had die t al over 1000 euro..
Zal nu misschien nog iets lager liggen. Als die verder top is, is dat natuurlijk een koopje :wink:
Ik heb de dame gekocht ja.. Eerst maar eens zien wat we er van kunnen maken!
Erg leuke wagen wel, alleen een nadeel.
Zitten van die rare tweeter roosters in, origineel alarm dus. Wagen is van 1995 en ik heb geen zin in alarm gezeik. Nu werkt alles nog goed, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik een alarm heb wat ineens tegenwerkt.
Heb het daar gewoon niet zo op en er is toch niemand die zo'n xm jat.
Weet iemand wat ik er uit moet snoeien om dat alarm er helemaal uit te hebben?
Alle tips zijn welkom!
Verder iig wat werk aan de uitlaat en ergens een LHM lek..
De morettes wil ik eventueel wel weg doen, dus laat maar wat horen Benny.. 1 morette is wel 1 glas van gebarsten, maar daar past wel een BMW lamp in! Kun je meteen gele BMW lampen monteren. Die geven een veel mooier beeld!
Is dat niet een beetje zonde van de Texton?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Gele lampen met 6500k xenon, gaat dat goed komen :problem: ?
Je hebt die E30 lampen OF volledig geel, OF gewoon blank :wink:
Kunnen dus ook gewoon blanke BMW lampen in..
Gebarsten lampje werkt ook goed btw.. Tis iig een leuk setje 8) Geeft je auto een andere look, maar van mij moeten ze er bij deze niet PERSE op.. Als iemand anders er dus blij mee is kunnen we daar best over praten..
Maar wat dachten jullie van deze Limo???
http://link.marktplaats.nl/358638256
Hier trouwens nog liefhebbers voor deze mooie dame:
http://link.marktplaats.nl/353271594
Lijkt zo op t eerste gezicht ook een erg leuke auto! En een startmotor vervangen mag voor de liefhebber toch niet de grootste klus zijn? Wat ik van het cifo begreep hoeft de auto niet idioot veel te kosten...
Als je 'm voorzichtig amputeert kun je er volgens mij nog een forumlid mee blij maken. Rijdt in een witte dame. ;-)
Zal nu misschien nog iets lager liggen. Als die verder top is, is dat natuurlijk een koopje :wink:
daar zou ik idd wel eens belangstelling voor kunnen hebben
Leuke break op LPG met wat werk.. Jammer wel van al die plaktroep binnenin...
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Erg mooie serie 1 koplampen.. Wie vroeg daar laatst nou naar...
Nee ik was het niet. Niks mis met de koplampen van mijn dame.
http://link.marktplaats.nl/361227100
€40,- is echt geen geld. :shock:
Ik vind het niet vreemd dat de XM een remmenvreter werd genoemd met zulke kleine remmen :roll:.
mag ze voor 45 incl verzenden hebben 8)
Heb laatst een citroen monteur naar mijn remmen laten kijken en hij zij dat zowel de schijven als blokken nog zo goed als nieuw zijn.
dus opsturen directement :ballonnen: