Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Ik heb ook wel een set T1 lampen die voor 50 euro wegmogen maar die ga ik dan niet op eigen kosten ook nog eens verzenden(koplampen verzenden is k*t) =]
Permalink

Matthijs zegt:

Ik heb ook wel een set T1 lampen die voor 50 euro wegmogen maar die ga ik dan niet op eigen kosten ook nog eens verzenden(koplampen verzenden is k*t) =]

Heb ooit voor mijn vorige auto een koplamp ontvangen in heel veel verschillende stukken :(

stooftaker zegt:

ik ook eens een gelukje 8)

hier dan een leuke vraagprijs van 7000 euri...

http://link.marktplaats.nl/361221474

Ik vind die set op die kleur niet mooi..
Volgens mij is dit de set die eerst op mijn blauwe Xm zat.. Iets van een jaar geleden aan de beste man verkocht..
Kwam uit Friesland en ging hem op een donkergrijze ES9J4 SX plaatsen..
Kan haast geen toeval zijn :D
Permalink

Xsara Coupe zegt:

stooftaker zegt:

Volgens mij is dit de set die eerst op mijn blauwe Xm zat.. Iets van een jaar geleden aan de beste man verkocht..

Mooie sloop XM voor Matthijs, je ziet nu al dat ze veer problemen heeft.
7000€ Echt niet!!!!

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

:schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

eXpelliarMus zegt:

Xsara Coupe zegt:

stooftaker zegt:

Mooie sloop XM voor Matthijs, je ziet nu al dat ze veer problemen heeft.
7000€ Echt niet!!!!

Heb ik nog wel 2 mooi veercylinders voor je, slechts €8000. Omdat je zo'n fijne vent bent 8)
Permalink

Mod edit: Het vorig bericht niet quote'n aub.

Is er daar nog 1 van in NL? :shock:

Er rijdt er nog 1 rond bij de xm-club.
Permalink

Wat een Pláátje zeg... :kwijl:

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

exclusieve uitvoering?

Ik denk eerder VSX, geen hout in de deurpanlen, geen verhoogde armsteun. plastic paneel bij de selecteur ( of hoe dat ding ook heten mag :-) )

Ziet er netjes uit, maar het is volgens mij een vsx.
Permalink

Eens, VSX.

Was dit niet de V6 Winus??

Winus reed/rijdt diesel toch?

Die V6 heeft op een sleutelmeet bij Gert de Jong gestaan... Erg leuk ding, maar inderdaad geen exclusive. Er bestond toen kaal en Exclusive. Dit is een uitvoering kaal met als extra leder...
Permalink

En stoelverwarming als ik het goed zie, ook achter in.
Permalink

Die laatste zou leuk zijn voor het XM-Club magazijn. :wink:

Die tweede vindt ik echt leuk. 8)
Permalink

Die break is trouwens van Caspar Hendriks... inderdaad uit de vorig TC.
Permalink

Geef mij die eerst maar....hmm Villefranche sur Saone. Daar overnachte ik altijd toen de kids nog klein waren. Is 20km voor Lyon aan de autoroute. NEEEEE ik ga niet kijken!!!

La Noir Verni zegt:

Geef mij die eerst maar....hmm Villefranche sur Saone. Daar overnachte ik altijd toen de kids nog klein waren. Is 20km voor Lyon aan de autoroute. NEEEEE ik ga niet kijken!!!

Op de camping langs de rivier en met een meertje met glijbaan, waar je in de file moest staan om erop te komen ? Heb ik ook een keer gestaan na een dag file op de Route du Soleil, en nam me toen voor nooit meer die route te nemen. Op de camping trouwens 2 dagen gestaan, zo zat was ik het, en wat was het lekker rustig op de camping de volgende dag.....

Sorry, completely off topic, maar om het goed te maken: ik heb ook nog een Xm te koop staan...
Permalink

Eh nee, wij kregen altijd pukkeltjes van een camping :crazy: . Gewoon een hotelletje downtown :wink:

Overigens onbegrijpelijk dat je sable dór nog niet weg is. Een XM met airco in een uitstekende (toch?) staat..Misschien moet je de adv tekst wat wervender maken. Met alles wat er aan gebeurd is erbij vermelden. Dat het een XM club auto is etc etc..?

Hoe mooi ook, een type 1 2.0i 8v is niet bijzonder genoeg voor de mensen...

Meesten zien liever een V6, TCT of 2.1TD...
Het is een schitterende xm die je daar hebt Jaap! Je vind er vast een liefhebber voor 8)
Permalink

Zie je nou wel, dat zei ik al, ik voelde me al lullig met mijn 2.0i 8v en jullie met je dikke motoren. Maar later als ik groot ben...

Xsara Coupe zegt:

Het is een schitterende xm die je daar hebt Jaap! Je vind er vast een liefhebber voor 8)

Xsara Coupe zegt:

Het loopt geen storm maar ik heb toch wel een paar reacties gehad, het komt wel goed. Ik denk dat veel mensen de XM zien, reageren, en dan toch wel heel wat goedkopere exemplaren zien op MP.
En wat betreft wervende text, ik vind m'n verhaal zelf al wat (te) uitgebreid, en om nou overal hallelujah over te gaan roepen is ook weer zo wat. De foto's zijn duidelijk genoeg.
Betreffende de 2 liter versie, ik was er altijd heel tevreden mee, en als ik deze V6 niet tegen het lijf was gelopen en met name mijn woonwerk situatie niet is zoals het is, had ik de Ambiance tot in lengte van dagen gehouden, maar ja, het loopt zoals het loopt.
Permalink

Lignage zegt:

Zie je nou wel, dat zei ik al, ik voelde me al lullig met mijn 2.0i 8v en jullie met je dikke motoren. Maar later als ik groot ben...

Xsara Coupe zegt:

Nee hoor je hoeft je niet te schamen ik heb ook een 2.0i en ik hoef geen V6. :wink:

Als ik me niet vergis stond deze complete auto laatst nog voor 700 te koop op marktplaats :wink:
Ex-eigenaar heeft haar ingeruild en is xm-club lid...

En je krijgt er blokjesvelgen bij. Met kapjes!