Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
eXpelliarMus zegt:
Lignage zegt:
Zie je nou wel, dat zei ik al, ik voelde me al lullig met mijn 2.0i 8v en jullie met je dikke motoren. Maar later als ik groot ben...
Xsara Coupe zegt:
Hoe mooi ook, een type 1 2.0i 8v is niet bijzonder genoeg voor de mensen...
Meesten zien liever een V6, TCT of 2.1TD...
Het is een schitterende xm die je daar hebt Jaap! Je vind er vast een liefhebber voor 8)
Nee hoor je hoeft je niet te schamen ik heb ook een 2.0i en ik hoef geen V6. :wink:
Ik ben ook blij met mijn ongeblaze 2.1 diesel. (De langzaamste XM) de laatste tank reed ik 1:18......................................Wat is ook alweer het verbruik van de V6 :D
Die Breaky. Zoiets vind je alleen in Duitsland. (hoop ik toch)
De kleur van de Exclusive lijkt wel op Bleu Delta, maar is op de foto net wat feller. (XMs werden ook niet geleverd in Bleu Delta, CDPFje!! :roll: Maar het lijkt me wel metallic te zijn, dus het is ook geen Bleu Olympe.
Hypothese:
Er zaten mooie blokjesvelgen onder die een liefhebber er onderuit gekocht heeft voor meer geld dan de rest van de auto waard was.
Daarom staan er nu ook van die lelijke shabby Ronal-achtige nepvelgen naast: die zijn er ff snel bijgekocht voor een habbekrats.
Hmm, die eerste uit Renkum vind ik niet lelijk hoor. Ik houd wel van subtiele tuning. Ik vind vooral dat hij een mooie licht aangepaste kont heeft gefabriceerd!
Nette prijs ook overigens. Als ik nog op zoek was dan wist ik het wel.
Die tweede heeft blokjesvelgen. Verder zag ik daarna niets meer :mrgreen:
haha, t lijkt wel een "tuningsforum" hier :schater:
Maar een passende uitlaat bij een XM is niet bepaald makkelijk idd.. ik wil nog steeds een C6 t 1 uitlaat hebben maar die laat zich niet makkelijk vinden :roll:
Ik ben ook blij met mijn ongeblaze 2.1 diesel. (De langzaamste XM) de laatste tank reed ik 1:18......................................Wat is ook alweer het verbruik van de V6 :D
Blijkbaar wordt er meegelezen met jullie commentaar :lol:
En XM met losse banden: http://cgi.ebay.nl/Citroen-XM-TD-/110557209608?cmd=ViewItem&pt=Automobile&hash=item19bdb92408 Wel bijzonder kleurtje in Exclusive
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Lelijk.
De kleur van de Exclusive lijkt wel op Bleu Delta, maar is op de foto net wat feller. (XMs werden ook niet geleverd in Bleu Delta, CDPFje!! :roll: Maar het lijkt me wel metallic te zijn, dus het is ook geen Bleu Olympe.
Heh verdorie, hap ik hier nu? :mrgreen:
Wat een vette kleur 8) Bleu Grand Pavois als ik t goed heb...
Er zaten mooie blokjesvelgen onder die een liefhebber er onderuit gekocht heeft voor meer geld dan de rest van de auto waard was.
Daarom staan er nu ook van die lelijke shabby Ronal-achtige nepvelgen naast: die zijn er ff snel bijgekocht voor een habbekrats.
Eerlijk gezegd staat het best goed, had verwacht dat het ordinair zou worden op een XM :wink: .
http://link.marktplaats.nl/364201441
Er zijn toch stiekum meer noir verni's dan ik dacht ....
Nette prijs ook overigens. Als ik nog op zoek was dan wist ik het wel.
Die tweede heeft blokjesvelgen. Verder zag ik daarna niets meer :mrgreen:
Nee, geen schrik, ga ik niet doen hoor :wink:
Alleen jammer dat die uitlaten totaal niet kunnen. :roll:
Zwarte achterlichten had misschien leuk geweest, maar niet op een zwarte XM. :wink:
Maar een passende uitlaat bij een XM is niet bepaald makkelijk idd.. ik wil nog steeds een C6 t 1 uitlaat hebben maar die laat zich niet makkelijk vinden :roll: