Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

mwoeiiiii, das echt idd een erg mooie zeg! Heeft op de supervergrendeling na gewoon echt alle optie! Ook een schuifdak, mmmm 8)
Permalink

dus de witte weer inruilen tegen deze zilvere 24v :wink: ?

ga jij ff kijken wat die aan bijtelling gaat doen ?

Daar koop je elk half jaar een xm voor, ik denk het dus niet.... :lol:

maar ik geef toe, hij heeft wel ALLES wat ik zou willen. Dat Chinese hout kun je gewoon swoppen voor echtus 8)
Permalink

Volgens mij is die van Hoefnagels senior, die ken ik wel, heb ik wel eens tijdens een rally ontmoet. Heeft een hele stal aan grote Troens! En allemaal goeie!!

Hele aparte advertentie op MP:
Wegens ziekte niet meer in gebruik. Rechterachterlicht ontbreekt en een lek bij het zakken. Wel te rijden en goed plaatwerk! Joh, bel maar, volgende week naar sloop!
(meebrengen: fles lhm en n accu)
geluk!

Voor €50,- kun je je geen buil vallen. :lol:
Permalink

heb em even gemaild waar we het over hebben.
voor 50 euri een t1 klinkt wel leuk :lol:
Permalink

stooftaker zegt:

heb em even gemaild waar we het over hebben.
voor 50 euri een t1 klinkt wel leuk :lol:

Wat is het dan precies?

Vijftig euri is precies tien euri goedkoper dan La Soixante kostte. :lol:
Permalink

heb nog geen antwoord.
weet alleen dat het een xm is en een..... zwarte :shock:

samen delen Mike?

eerst zie je ze alleen in groen voorbij komen en het lijkt wel of er nu plots allemaal zwarte voorbij komen :)
Permalink

Nog een Ambiance ook, intresting.....
Permalink

gomp zegt:

mwoeiiiii, das echt idd een erg mooie zeg! Heeft op de supervergrendeling na gewoon echt alle optie! Ook een schuifdak, mmmm 8)

Mmmmmmm, ik zie ook geen automaat :cry:
Permalink

Leuk die double chevrons zo achter in t midden :mrgreen:

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

Alles bij elkaar, een beetje teveel van het goeie!!!! :roll:
Permalink

Die XM heb ik al een tijd in Dordt zien rijden, poeh die zag er fout uit :lol:. Aan de foto kan ik zien die nog Dordt is genomen.

De armen van de bestuurder zat ook onder de schilderijen :roll:, zowel die XM als de bestuurder was geen smaakvolle combinatie :mrgreen:.
Permalink

Hij is in ieder geval sympathiek genoeg om dit soort documenten aan iedere XM-bezitter ter beschikking te stellen. En daar doet hij ook nog best wat moeite voor.

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

De Jat-kees....

Dit lijkt me een bijzondere XM om te behouden voor het nageslacht. Heeft waarschijnlijk te lang in een showroom gestaan en is daarom een serie1 van 1996. Maar er zitten lekkere opties op en de kleur is ook magnifiek!

Schermpje vervangen en optisch weer gaaf. Technisch blijft het toch een gok :wink:

http://link.marktplaats.nl/360482725
Permalink

Ziet er idd leuk uit, jammer dat ze niet duidelijk zijn over de km-stand. 1 Km lijkt me namelijk best wel stug :wink:
Dat in combinatie met die late 1e tenaamstelling is mss toch wat tricky. Maar voor hetzelfde geld is het een eerlijke, mooie auto.
Alles aan een XM blijft een gok :mrgreen:

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

Mike, hij zal wel in 1996 in gevoerd zijn, bouwjaar '96 is onmogelijk bij deze XM. :wink:
Permalink

Mod edit: in nieuw topic XM's gespot gezet.

:shock:
Sssssst. Da's Wes z'n ideale XM. Althans, dat heeft 'ie ons wijsgemaakt toen in Straelen. :wink:
Permalink

Dat kán helemaal niet Wes z'n ideale XM zijn, want het is een type 2 :P

(iets met eenspaaks stuur enzo)

Om ff on-topic te blijven (anders zit Wes weer achter m'n broek! :wink: )
Wat te denken van deze:
http://link.marktplaats.nl/364920668
Slechts 78.000 km, en toch een 2,5 TD. Klopt er hier iets niet? Zeker is dat dit in ieder geval een mega zeldzame vondst is in deze combi km-stand/diesel motor.
En het is nog een witte ook! <zucht>

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.