Zo, maar even een topic'je over mijn XM.
Maart vorig jaar heb ik mijn BX verkocht en ben ik een maand rond gaan zoeken naar een XM. In april 2009 ben ik deze XM tegengekomen (stond te koop hier op de website van de xm-club, advertentie zonder foto's dus maar naar groningen gereden om te kijken).
De XM heeft alle beurten volgens het boekje gehad, met een dealer uitdraai erbij. Maar zaken als veerbollen hydractive en airco waren nooit onderhouden en werkte niet. (dat viel gelukkig allemaal mee).
Op dit moment staat de teller op 247.000km.
Nog wat plaatjes om het compleet te maken 8)

Maart vorig jaar heb ik mijn BX verkocht en ben ik een maand rond gaan zoeken naar een XM. In april 2009 ben ik deze XM tegengekomen (stond te koop hier op de website van de xm-club, advertentie zonder foto's dus maar naar groningen gereden om te kijken).
De XM heeft alle beurten volgens het boekje gehad, met een dealer uitdraai erbij. Maar zaken als veerbollen hydractive en airco waren nooit onderhouden en werkte niet. (dat viel gelukkig allemaal mee).
Op dit moment staat de teller op 247.000km.
Nog wat plaatjes om het compleet te maken 8)
Maarreh, zo nodig komen Wes en ik je wel 'fysiek steunen' morgen. We zijn toch in garage de la Rue aan het kleppen. Toch, Wes? :grijns:
In ieder geval hoop ik van harte voor je dat het morgen wel goed gaat.
De as wordt de 29'ste verwacht. :woest:
En dan is het de juiste? Of was Niels er niet?
Gelukkig staan er 3 auto's + een brommer voor de deur. :lol:
Herstel: 2 auto's, een brommer en een Prius.. :braak:
Pakketje van carpartsdirect.nl binnen, maar daar zitten maar 2 van de 4 rubbers bij. :evil:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ach joh, positief denken. 'It's just a bad hairday'. ;-)
Dus dat lijkt goed te komen, zijn ze alsnog 10x zo snel als citroen met hun onderdelen. :lol:
"Snel, snel, snel het pakket de deur uit.
Huh? Wat zijn dat voor rubbers? Oh ships, die hadden ook nog in dat pakketje gemoeten." :lol:
Vorig jaar heb ik ook 4 weken op mijn originele uitlaat moeten wachten :evil:.
Dat maakt me niet uit, dat wist ik van te voren.
Maar dat ik nu 2 keer moet wachten omdat ze het aandrijfas nummertje verkeerd overgetypt hebben is gewoon heel erg slordig.
"goodies" voor de volgende beunsessie:
Ook zie ik lampjes in Valeo doosjes. Niet in Citroën doosjes. Daar mogen ze dan niet de Citroënprijzen voor rekenen, hebben ze dat wel gedaan?
Zijn die rooie doosjes originele Citroënverpakkingen? Ze komen me niet bekend voor....
Ach, who cares. Het is origineel en het is nieuw. :lol:
Wat betreft die dop ben ik wel blij dat PSA dat over alle modellen heen heeft gestandaardiseerd. :D
Via de dealer voor een dealer prijs met een rood wit doosje met chevrons
Via de onderdelenboer in een groene Valeo doos voor een lagere prijs..
Sommige van die toeleveranciers zijn gewoon eigendom van het PSA concern, een voorbeeld is Faurecia.
Editmod, iets te veel info.