Nadere info volgt. Wordt het niet 'ns tijd zieltjes te werven? Login of registreer om te reageren Om naar een museum te gaan? :mrgreen: Login of registreer om te reageren is er ondertussen meer info? tís ommers over 10 dagen zover.... Ben nog aan 't twijfelen over een skeeler/inlineskate toertocht die dag.... Login of registreer om te reageren Ik heb me ingeschreven, ik weet alleen nog niet of de xm dan af is, anders kom ik gewoon met de prius :D Login of registreer om te reageren hoe en waar heb je je ingeschreven dan???? Login of registreer om te reageren Kijk maar even bij 'evenementen' op de xm-club site, ipv forum. :wink: Login of registreer om te reageren oei die dat heeft geschreven miste de spellingscontrole denk ik die dag.... Ga me nog even beraden Login of registreer om te reageren maartenh zegt: Ik heb me ingeschreven, ik weet alleen nog niet of de xm dan af is, anders kom ik gewoon met de prius :D :shock: Huh? Ik dacht dat jij mijn vaste bijrijder aan het worden was. :grijns: Login of registreer om te reageren Oh, dat is ook goed 8) . Maar 1 probleem, hoe moet ik jullie dan irriteren met de prius :lol: Login of registreer om te reageren Met die doggy bag natuurlijk. :lol: Of is die op de bbq gegaan als aanmaakhout? :twisted: Login of registreer om te reageren Hallo, Zijn er nog mensen die die rit mee willen maken en geen vervoer hebben of misschien niet zelf willen rijden. Ik heb ruimte zat, dus..................................................................................... :wink: :wink: Login of registreer om te reageren ruimte zat in een XM???? :rofl: Login of registreer om te reageren Ja, Jeroen, jij natuurlijk niet met al je Audio :cry: :wink: :wink: Login of registreer om te reageren Ik kom definitief niet.. Toch nog niet lekker genoeg. Iedereen die wel gaat: veel plezier en maak veel foto's! Altijd leuk om te zien 8) Login of registreer om te reageren Jammer, maar je gezondheid gaat voor. Login of registreer om te reageren
is er ondertussen meer info? tís ommers over 10 dagen zover.... Ben nog aan 't twijfelen over een skeeler/inlineskate toertocht die dag.... Login of registreer om te reageren
Ik heb me ingeschreven, ik weet alleen nog niet of de xm dan af is, anders kom ik gewoon met de prius :D Login of registreer om te reageren
Kijk maar even bij 'evenementen' op de xm-club site, ipv forum. :wink: Login of registreer om te reageren
oei die dat heeft geschreven miste de spellingscontrole denk ik die dag.... Ga me nog even beraden Login of registreer om te reageren
maartenh zegt: Ik heb me ingeschreven, ik weet alleen nog niet of de xm dan af is, anders kom ik gewoon met de prius :D :shock: Huh? Ik dacht dat jij mijn vaste bijrijder aan het worden was. :grijns: Login of registreer om te reageren
Oh, dat is ook goed 8) . Maar 1 probleem, hoe moet ik jullie dan irriteren met de prius :lol: Login of registreer om te reageren
Met die doggy bag natuurlijk. :lol: Of is die op de bbq gegaan als aanmaakhout? :twisted: Login of registreer om te reageren
Hallo, Zijn er nog mensen die die rit mee willen maken en geen vervoer hebben of misschien niet zelf willen rijden. Ik heb ruimte zat, dus..................................................................................... :wink: :wink: Login of registreer om te reageren
Ja, Jeroen, jij natuurlijk niet met al je Audio :cry: :wink: :wink: Login of registreer om te reageren
Ik kom definitief niet.. Toch nog niet lekker genoeg. Iedereen die wel gaat: veel plezier en maak veel foto's! Altijd leuk om te zien 8) Login of registreer om te reageren
Ben nog aan 't twijfelen over een skeeler/inlineskate toertocht die dag....
anders kom ik gewoon met de prius :D
Ga me nog even beraden
:shock: Huh? Ik dacht dat jij mijn vaste bijrijder aan het worden was. :grijns:
Zijn er nog mensen die die rit mee willen maken en geen vervoer hebben of misschien niet zelf willen rijden. Ik heb ruimte zat, dus..................................................................................... :wink: :wink:
Altijd leuk om te zien 8)