Hier in Deventer ook hoor :lol: Ik vind het netjes gemaakt, persoonlijk zou ik die 3e uit de dakspoiler niet meer mee laten doen omdat het wat druk wordt zo. Maar idee en uitvoering dikke :thumbup:
hmmm een van de twee zal uit moeten, net m'n schoonzus met zwager op de koffie gehad, en meneer is appieK keurmeester. 4e remlicht mag niet.
Ehm... Eitoldjoesooow?
Maarrrrrrr Ik vind het wel dusdanig mooi dat ik nu ook een 3e remlicht op deze wijze wil. Kunnen we niet een soort bouwpakketje samenstellen en en masse inkopen?
Wat voor bouwpakket? de strips zijn los te koop het enige dat er moet gebeuren is inslijpen in de achterplaat, goed afdichten met kit en dan aansluiten. Appeltje eitje.
Aankomende week ga ik de andere plaat te lijf, de bedoeling is dan dat de strip hoger komt zodat die net onder de spoiler komt te zitten.
Hmmm over spoiler gesproken, misschien zou die wel in een type I spoiler gefreesd kunnen worden.
Ja daar zit ik ook al over te denken 8) , alleen de afwerking ervan, deze ledstrips zitten in een siliconenslang, dus via de achterzijde in de rookglazen plaat is nog te doen.
Maar ik heb nog twee van die spoilers liggen.........
En het remlicht in de spoiler al afgekoppeld zie ik.
Was het geen optie om een schakelaar te maken voor het remlicht in de reflectorbalk. Zodat je die dan uit kunt zetten voor de apk en de rest van het jaar gewoon met 4 remlichten kunt rijden? :wink:
Mark heb je ook een foto van de led strip in de eerste versie , als ie NIET brand.?
Ik denk nl dat dit op een type 1 mooier is. Door het lage type 2 spoilertje heb je een mooie rechte reflectie maar type 1 strijkplank staat op pootjes. Daar is die reflectie waarschijnlijk rommeliger...
Viola heeft sinds vanmiddag een bijgeluidje, na een haakse bocht naar rechts als ik het stuur weer terug laat vieren hoor ik als het stuur weer in de rechtuitstand staat 1 keer een knok.
Maar even serieus: MArk, het sturen aansich gaat goed? Dan zal het wel een brakke fuseekogel zijn, die elke keer als je terugkomt met het stuur in neutraal in zijn rechtuit positie knakt.
Re: Viola Mark's V6
Zonder dakspoiler remlicht lijkt mij ook mooier.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ehm... Eitoldjoesooow?
Maarrrrrrr Ik vind het wel dusdanig mooi dat ik nu ook een 3e remlicht op deze wijze wil. Kunnen we niet een soort bouwpakketje samenstellen en en masse inkopen?
En een handtekening!!!!
Aankomende week ga ik de andere plaat te lijf, de bedoeling is dan dat de strip hoger komt zodat die net onder de spoiler komt te zitten.
Hmmm over spoiler gesproken, misschien zou die wel in een type I spoiler gefreesd kunnen worden.
Maar ik heb nog twee van die spoilers liggen.........
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-N7XPXFJO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UFNRMYGJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OA4GBIYS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XDWRG7WV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-N7XPXFJO.jpg
En het remlicht in de spoiler al afgekoppeld zie ik.
Was het geen optie om een schakelaar te maken voor het remlicht in de reflectorbalk. Zodat je die dan uit kunt zetten voor de apk en de rest van het jaar gewoon met 4 remlichten kunt rijden? :wink:
En waar haal je die led strips nou vandaan?
oOk in het geheel niet storend aanwezig inderdaad als ie niet brand :clap:
Ik denk nl dat dit op een type 1 mooier is. Door het lage type 2 spoilertje heb je een mooie rechte reflectie maar type 1 strijkplank staat op pootjes. Daar is die reflectie waarschijnlijk rommeliger...
Oh je bedoelt de zichtbaarhoed van de ledstrip als ie uit is..dat dat wel meevalt. Ok... duuuuh for me!
Wat kan dat zijn?
Of hebbik iets gemist en heeft ie onlangs een roedel kppen geschept met Viola??
Maar even serieus: MArk, het sturen aansich gaat goed? Dan zal het wel een brakke fuseekogel zijn, die elke keer als je terugkomt met het stuur in neutraal in zijn rechtuit positie knakt.
Even omhoog op de bokken en iemand laten sturen ?