Citroën XM 2.0I Ambiance U9

Hoi

Ik ben nieuw op dit forum. 
Heb 2 weken geleden een Citroën XM gekocht via Marktplaats.
Ik moet zeggen dat ze heerlijk rijd! Ik had hiervoor een BX, maar die heeft me broer overgenomen.

Ik zal later foto's op deze site zetten.

Gr. Raymond

Permalink
Permalink

Er staat nu 177898 km op de teller.
En alles werkt nog prima! Alles is nog mooi van binnen, geen kapotte binnebekleding.
Nergens een lekkage.
Ik ben er wel achter gekomen dat ik de speakers voor en achter moet vervangen, want ze zijn erg slecht!
Permalink

Timo1990 zegt:

Leuk, nog een 2.0 Ambiance! 8) En dat originele schuifdak ziet er goed uit! Werkt ook goed?

Werkt erg goed. Beter dan ik verwacht had, want toen ik haar op ging halen zeiden ze dat het schuifdak erg slecht open ging.
Maar het werkt perfect.

Speakers van een exclusive versie? Voor zover ik weet zit daar dezelfde goedkope prutsmeuk in!
Het zou kunnen dat versies met een originele radio iets andere speakers hebben, maar ook dat is nog troep.
Koop een setje pioneers van een paar tientjes en je zult zien dat die veel beter klinken! Vergeet alleen niet dat een groot deel van het geluid hem ook in de radio zelf zal zitten... :wink:
Permalink

Ik ben erg tevreden over mijn standaard speakers en tweeters. Die horen wel bij een af fabriek Clarion, dus dat zou kunnen. Icm de extra bastone tube een erg mooi geluid.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7MXRRAXV-D.jpg