eXpelliarMus z'n "Breakyblackline"

hai allen,

Ik ben expelliarmus, broer van example, woon in amsterdam en werkte in z'dam bij Fiege, een transport bedrijf. ik rij momenteel met mijn xm 20i
break confort '92 kleur vert triton, zeer fijne wagen. :P  :P 
Heb al een waslijst aan auto's gehad, waarvan de meesten toch wel frans. :wink:  ik sleutel graag zelf, maar als het te moeilijk wordt, zoek ik meestal iemand die me verder kan helpen. :P  :oops:  :wink: 
liever niet de dealer.

Permalink

als het asje met groefjes niet uitgesleten is (interne lek wordt anders groter), dan is schoonmaken voldoende en er hoeven geen rubberen ringen vervangen te worden :wink:. De leidingrubbers is wel een aanbeveling als de huidige beschadigd zijn. Maar Wes had dit al uitgelegd :wink:.
Permalink

Even opgezocht:

Openingstijden.

De garage is open van maandag tot en met zaterdag met uitzondering van donderdag. Op zon- en feestdagen is de garage gesloten. Zie de onderstaande openingstijden voor meer details.

Maandag 9.00 - 21.30
Dinsdag 9.00 - 21.30
Woensdag 9.00 - 21.30
Donderdag Gesloten
Vrijdag 9.00 - 21.30
Zaterdag 9.00 - 16.30
Zondag Gesloten

Welke dag zullen we doen??
Permalink

:flying:

DOEKJE!!!!!!! Zo hé, ik dacht dat ik wist hoe een XM hoorde te veren, nou zoals "Breaky" nu veert dus en wat veert dat lekkerrrrrrrrrr.......

Hoogteregelaars reageren echt prima nu, geen gecorrigeer meer bij het stoplicht echt een openbaring dit, heerlijk. 8)

Wim nog bedankt voor het assisteren en doe moerders nogmaals mijn complimenten over haar koekjens.
Permalink

Na enig gevloek en getier gisteren avond nog een lhm lek gefixt is "Breaky" toch af gekeurd voor haar APK.

Eerste punt: Te veel roest aan de dorpel rechts voor.
tweede punt: De xenon verlichting gaat niet lekker aan, dit wist ik maar dat het een afkeur betekende niet.
Dit is simpel op te lossen en de stads lichtjes moeten wit zijn, is ook simpel op te lossen.

Het roest probleem zou wel eens economie's total-loss kunnen zijn.
Morgen heb ik een overleg met Gert De Jong welke keuze ik moet/kan maken.

Dat van de witte stadslichten wist ik niet, het is volgens mij ook niet waar. Verder niet interessant: een kwestie van witte lampjes plaatsen.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat het jammer is als Breaky donor wordt vanwege al het werk dat je er de afgelopen tijd aan gedaan hebt.

Zoals al in het cafe gezegd is dit erg balen Wes. Ik hoop dat het meevalt. Ik denk dat je op hulp genoeg kunt rekenen. Dus wie weet is deze horde toch gewoon te nemen! Als je dus iemand vind die wel goed kan lassen, maar geen lasapparaat heeft dan kun je de mijne lenen. Ik schat mijn laskunsten te laag in om een APK reparatie te gaan doen op een lastige plek. Hoewel het op de cursus heel goed ging zou ik eerst willen/moeten oefenen....