eXpelliarMus z'n "Breakyblackline"

hai allen,

Ik ben expelliarmus, broer van example, woon in amsterdam en werkte in z'dam bij Fiege, een transport bedrijf. ik rij momenteel met mijn xm 20i
break confort '92 kleur vert triton, zeer fijne wagen. :P  :P 
Heb al een waslijst aan auto's gehad, waarvan de meesten toch wel frans. :wink:  ik sleutel graag zelf, maar als het te moeilijk wordt, zoek ik meestal iemand die me verder kan helpen. :P  :oops:  :wink: 
liever niet de dealer.

Permalink

Nou de kogel is door de kerk.

"Breaky" gaat de verkoop in, eenieder die geïnteresseerd is om "Breaky" in zijn geheel over te nemen doe een bod.
Ik laat haar niet meer maken, het totaal plaatje heeft voor mij de doorslag gegeven om er mee te stoppen.

Lukt het niet om haar te verkopen, dan wordt er een sloop meeting georganiseerd.

Ga binnenkort een advertentie opstellen, ik weet dat jullie het er niet mee eens zullen zijn en jammer vinden,
maar het is niet anders. Laat mij via PB weten of je interesse hebt of iemand weet die haar wil hebben.
Permalink

Xsara Coupe zegt:

Vanwaar toch deze keuze Wes?
Niet mee eens zijn doet niet zo ter zake :wink: Het is jouw auto en jij moet de keuze maken waar je je prettig bij voelt!

Vaste lasten en nog wel wat meer maar daar gaat ik jullie niet mee lastig vallen. :wink:
Permalink

Ik vind het errug jammer Wes, maar soms heb je in het leven genoeg aan je kop, dan is een XM die je vaak hoofdbrekens kost net te vaak te veel van het goede. Succes met de zoektoch naar een Xsara!

Vergeet je alleen niet je gouwe chevronekes van de achterklep te halen?? :wink:

Ach het blijft ook gewoon een auto dus er komt weer wat anders leuks en wellicht ooit...
Die hoogteregelaars houd ik me voor aanbevolen ;-) Mits er niet iemand een vrijwel nieuwe break zoekt ;-)
Permalink

Update:

Iedereen weet inmiddels dat de XM niet verkocht wordt en dus gesloopt gaat worden.
En ik met een Xsara Break verder ga, ik hou dit topic aan tot dat ze echt afgevoerd
wordt. Dus heren hebben jullie wat nodig of weten jullie iemand die een onder
deel nodig heeft van 2L XM Break '92, laat het mij weten.

Het gehelen interieur is te koop voor 550€
Voor de rest is het bieden en zelf komen halen, of er een sloop meeting komt weet ik
nog niet.

eXpelliarMus zegt:

Maar u heeft interesse in de set!?

Nee hoor. Was meer een suggestie voor de Xsaar.......... :problem:
Heb je al een naam voor je nieuwe liefde? Er schiet me zomaar ineens Xsaartje te binnen, ik zou niet weten waarom. :wink:

Misschien een verkooptopic openen? Om het forum zuiver te houden..

Wat vraag je voor de achterste remklauwen?

eXpelliarMus zegt:

Update:

Iedereen weet inmiddels dat de XM niet verkocht wordt en dus gesloopt gaat worden.
En ik met een Xsara Break verder ga, ik hou dit topic aan tot dat ze echt afgevoerd
wordt. Dus heren hebben jullie wat nodig of weten jullie iemand die een onder
deel nodig heeft van 2L XM Break '92, laat het mij weten.

Het gehelen interieur is te koop voor 550€
Voor de rest is het bieden en zelf komen halen, of er een sloop meeting komt weet ik
nog niet.