Vrij duur omdat het een dealer oid is maar je krijgt er geen meter garantie op. Wellicht dat je een paar honderd van de prijs kunt afpraten ivm export, maar dat ben je dan ook wel weer kwijt aan de andere kosten. Aan de andere kant, het zou zo maar de opvolger kunnen worden.
Hier dan: Voor € 1500,= meer een complete 24V handbak uit 1999 erbij....ooowww was het maar alvast bijna winter.
Meteen die lelijke pijpen veranderen naar zoals Benny ze heeft. Dat vind ik het mooiste.
Ik zet het fotootje er toch even bij, kunnen we meteen zien waarom jouw set zoveel mooier is...
Ik weet eigenlijk het verschil niet; heb jij een origineel Citroën uitbouwset en is die andere van Morette, of maakten die alleen de koplampen??
Ik word gAk van die lelijke sleurhut haken op de XM's :evil:
Voor zover ik het weet, heeft Morette ook uitbouwsets. Ik heb weleens zo'n website opgezocht. De uitbouwset, zoals die achterbumper, is groffer, kijk maar naar de liggende rand, is stukken breder dan die van mij.
Onderstaande foto kan je het misschien zien. Is ook mooier aangesloten door de chromen strip.
Ik vind mijn uitbouwset, zoals Rob het heeft laten doen, veel geraffineerder. :clap: En als ik het goed begrijp, kan ik er niet meer aan komen. En welk merk het geweest is, weet ik ook niet. :thumbdown:
Die grijze is musketier.. Die set komt bij mij vandaan en is volledig van musketier.. Die voorbumper zat op mijn blauwe v6..
Niets is meer nieuw te krijgen van bumper sets.. Ik heb alle soorten wel gebruikt liggen.
Hier dan: Voor € 1500,= meer een complete 24V handbak uit 1999 erbij....ooowww was het maar alvast bijna winter.
Meteen die lelijke pijpen veranderen naar zoals Benny ze heeft. Dat vind ik het mooiste.
Die zag ik vorige week met sleurhut over de Afsluitdijk tuffen :lol:
Is in het verleden nog enige tijd in bezit geweest van een clublid hier in de regio.
Dit lijkt me een mooie : Een tyoe 95/96 maar zonder anti zink bollen en met diravi dus. En 24V, 151000 km verwarmde voorstoelen en achterbank....1.800 € :???? http://www.leboncoin.fr/voitures/208292105.htm?ca=7_s
:woest: oh nee...toch niet. Last van te weinig geld momenteel...
Maar wel een aparte zeldzame uitvoering...
Er staat ook nog een multi media in Le Havre zoute lucht te vreten. met 151.000km duszz: Fair offre op de vraagrpijs van 8.000€ :
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
Heb laatst een paar lampjes van het dashboard vervangen. De rechter helft van de snelheidsmeter kon ik het donker niet zien.
Was denk ik de meest onzin vervanging die ik ooit heb moeten doen :)
Mod edit: Jongens jullie dwalen een beetje boel af, graag on topic blijven.
Vrij duur omdat het een dealer oid is maar je krijgt er geen meter garantie op. Wellicht dat je een paar honderd van de prijs kunt afpraten ivm export, maar dat ben je dan ook wel weer kwijt aan de andere kosten. Aan de andere kant, het zou zo maar de opvolger kunnen worden.
Heb je die witte nu al gaar en op-gereden?
De zwarte xm vind ik wel een mooi exemplaar en de km stand staat me ook wel aan, dat gaat best hard namelijk, vandaar.
HiddenPlaces.nl - Creative & Artistic Photography
@ chrizzie: Ik vind het érg mooi zelfs :mrgreen:
Binnenkort de mijnen eens ophalen..ff tijd voor creeëren..
Heb het weer eens veel te druk :roll:
http://link.marktplaats.nl/454516451
Ik ben 3 keer trots op mijn Dame :roll: Natuurlijk de Dame zelf en dan de velgen en tot slot haar mooie derriere
Ik weet eigenlijk het verschil niet; heb jij een origineel Citroën uitbouwset en is die andere van Morette, of maakten die alleen de koplampen??
Ik word gAk van die lelijke sleurhut haken op de XM's :evil:
Onderstaande foto kan je het misschien zien. Is ook mooier aangesloten door de chromen strip.
Ik vind mijn uitbouwset, zoals Rob het heeft laten doen, veel geraffineerder. :clap: En als ik het goed begrijp, kan ik er niet meer aan komen. En welk merk het geweest is, weet ik ook niet. :thumbdown:
Niets is meer nieuw te krijgen van bumper sets.. Ik heb alle soorten wel gebruikt liggen.
Erg leuke Xm trouwens die grijze! HEBBE!
Rond uit lelijk deze Xm. :wtf:
Wes, ze is nog niet af...daar moet je doorheen kijken! :lol:
Die zag ik vorige week met sleurhut over de Afsluitdijk tuffen :lol:
Is in het verleden nog enige tijd in bezit geweest van een clublid hier in de regio.
http://link.marktplaats.nl/451214086
http://www.leboncoin.fr/voitures/208292105.htm?ca=7_s
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
:woest: oh nee...toch niet. Last van te weinig geld momenteel...
Maar wel een aparte zeldzame uitvoering...
Er staat ook nog een multi media in Le Havre zoute lucht te vreten. met 151.000km duszz: Fair offre op de vraagrpijs van 8.000€ :
http://www.leboncoin.fr/voitures/199328767.htm?ca=7_s
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b4e3d3ri21ck