Ha, die website pas nog bekeken, maar vond het dus inderdaad wel een héél hoog "It's amazing" gehalte hebben. Toch maar bestellen dus, bedankt voor de link! 8)
Mooi resultaat met de krassen Wim :thumbup:. Ik heb ook altijd mijn twijvels met zulke producten, maar nu jij het uitgeprobeerd heb met positief resultaat durf ik het nu ook wel aan :mrgreen:.
La Soixante wordt steeds meer een betrouwbaar vervoermiddel voor dagelijks gebruik met wat jij er allemaal aan hebt gedaan :wink:
Op Citromobile stond een kerel die scratch removers verkocht. Hij demonstreerde dat door op een motorkap met een mes krassen te trekken en die te 'repareren' met een pen. Het had een heel hoog Tel-Sell gehalte, behalve dat ik er met m'n neus bovenop stond: je zag de kras echt wegtrekken. :shock:
Helaas stond de man er de tweede dag niet meer, maar een geluk bij een ongeluk; ik heb zo'n pen via het internet besteld. En geprobeerd natuurlijk.
Toch stond ie er op dag 2 ook hoor Wim, heb de demonstratie ook gezien. Maar hij koste maar een €10,= ?? Idd een ja ja Tell Sell stunt maar toch maar geocht, is ideaal voor Noir Verni. Er zit een soort weekmaker in waardoor de lak zacht wordt en de kras opvult. Hij moet in het zonlicht drogen, gebruik makend van UV licht, netzoals ze vullingen in je kies met zo'n blauwe lamp drogen.
Vanochtend moeders opgehaald van Eindhoven airport. En op dat (voor XM-begrippen) korte stukje kunnen ervaren hoe een goed verende XM is: :lovecit: :dans: :buig: :love: :jury: :wave: :rozewolk: :9:
Het heeft wat inspanning gekost maar dan heb je ook wat. :wink: Nu de rest nog.
Pas maar voor de opmerkingen van Mark over zeer goed verende XM's, daar schijnt hij niet goed tegen te kunnen :roll: . Misschien omdat zijn XM niet goed veert :mrgreen:?
Een perfect verende XM komt door een juiste gewichtsverdeling. Zo'n V6 blok met automaat is veuls te zwaar aan de voorkant; dat ga nie goe nie. De ideale combinatie van vermogen en een juiste gewichtsverdeling is een handgeschakelde TCT. :mrgreen:
@Wes: nee, nog niet. De beunclub zit in juni 'vol'. Voor juli en augustus kan er nog volop gereserveerd worden. Als het Sohail uitkomt zou ik het ergens in juli willen doen.
Wordt vervolgd.
Madame besloot vanmiddag tijdens het toeren om de voordemper te laten afbreken op de flens bij de middendemper. Er hangt dus ruim een meter pijp los te bungelen aan de kat. :twisted:
Het geluid is beschaafd en toch petjes. Het zal wel Marco z'n schuld zijn, die beschuldigde mij van het hebben van een vijfdehands corrado. :lol:
De voordemper is het goedkoopste van het trio, dus dat is het probleem niet. Dat deel is ook het makkelijkste om te monteren. Maarrrrrr...... dinsdagochtend vroeg moet ik naar cursus dus moet er morgen op stel en sprong een demper regeld worden, eventueel inclusief montage. Dat zal dan de Kwik-Flut worden :wtf: want die zit bij mij aan het einde van de straat.
Inderdaad Mathijd, dat ding tussen kat en middendemper.
Iedereen bedankt voor het aanbod. Maar tijd is morgen mijn gebrek. :roll: Daarom die noodsprong van de kwik-flut.
Re: wimb en z'n La Soixante.
Verder goed bezig! :wink:
http://krassen-auto-verwijderen.nl/
Fantastisch om zo met oto's bezig te zijn als jullie kunnen lijkt me!
La Soixante wordt steeds meer een betrouwbaar vervoermiddel voor dagelijks gebruik met wat jij er allemaal aan hebt gedaan :wink:
Toch stond ie er op dag 2 ook hoor Wim, heb de demonstratie ook gezien. Maar hij koste maar een €10,= ?? Idd een ja ja Tell Sell stunt maar toch maar geocht, is ideaal voor Noir Verni. Er zit een soort weekmaker in waardoor de lak zacht wordt en de kras opvult. Hij moet in het zonlicht drogen, gebruik makend van UV licht, netzoals ze vullingen in je kies met zo'n blauwe lamp drogen.
Edit: Lache wah; op een van je foto's kun je aan de groene naden van de tegelvoer zien dat je op je vaste plek stond bij de beunclub :schater:
Heb het resultaat niet kunnen zien door de schrik van de reflectie!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(maar ik zal graag een uwer pennen lenen)
En een handtekening!!!!
En het leuke is, onze Wim is gewoon mod dus die kan na een glimlach deze flauwekul zelf weer uit dit topic verwijderen :wink:
Het heeft wat inspanning gekost maar dan heb je ook wat. :wink: Nu de rest nog.
Heb ie al een datum!?
@Wes: nee, nog niet. De beunclub zit in juni 'vol'. Voor juli en augustus kan er nog volop gereserveerd worden. Als het Sohail uitkomt zou ik het ergens in juli willen doen.
Wordt vervolgd.
http://www.autoweek.nl/autotest/17/citroen-xm-20i-sx
En een handtekening!!!!
Het geluid is beschaafd en toch petjes. Het zal wel Marco z'n schuld zijn, die beschuldigde mij van het hebben van een vijfdehands corrado. :lol:
De voordemper is het goedkoopste van het trio, dus dat is het probleem niet. Dat deel is ook het makkelijkste om te monteren. Maarrrrrr...... dinsdagochtend vroeg moet ik naar cursus dus moet er morgen op stel en sprong een demper regeld worden, eventueel inclusief montage. Dat zal dan de Kwik-Flut worden :wtf: want die zit bij mij aan het einde van de straat.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Iedereen bedankt voor het aanbod. Maar tijd is morgen mijn gebrek. :roll: Daarom die noodsprong van de kwik-flut.