waarom vervang je die niet? Risico op ellende met herbruiken van zo'n belangrijke pakking lijkt me groot. Ik heb altijd begrepen dat je bij lossen van de kop de pakking vernieuwd. Maar kan het best heel goed mis hebben hoor. Ik had dat bij jou allleen niet verwacht Wim, je bent normaal zo grondig in je aanpak.....
Dank.
Ik doe het alleen maar om er later bij de taxateur een mooi bedrag uit te slepen: "Kijk meneer, dat is er allemaal aan gedaan en daarom is die auto nu de dubbele aanschafprijs waard." :grijns:
Maar je hebt dus de cilinderkop eraf getrokken, waarom dat dan?
Was je uitgeklust ofzo? :wink:
Had je geen nieuwe koppaking bij de hand of zo??
Nee, zo'n rottige koppakking is duur. :meneus:
Maar heb nog even geduld. We zitten aan het begin van phase 2 van de MLO. Als phase 3 is afgerond zal ik het hele verhaal inclusief de ongecensureerde foto's posten.
En foto's zijn er: de teller staat al op 35. :dans:
Hehehe, we hebben wel een paar mensen op de kast zeg met het vriesdoppen verhaal en hergebruik van de koppakking :lol:
Het enige vreemde wat waar is, dat we stuurhuishoezen in Frankrijk zijn gaan halen.
Dit klusje word heel precies en nauwkeurig gedaan, anders zou ik niet meehelpen, alles word vervangen en/of steriel gemaakt voor montage.
Maarten is al aardig bezig geweest met de stoomreiniger om alles steriel te krijgen :wink:
Stuurhuishoezen in Frankrijk gaan halen? Als dat serieus is, vraag mij de volgende keer dan ff. Ik kan qua hoezen (As- en stuurhuishoezen) nog wel wat regelen.
Ben heel benieuwd wat jij en Sohail allemaal uitvreten met die dame.
Ja, dat was echt serieus. Sohail wilde graag even naar Lille en zocht een reden. Welnu, de Norauto was tot half acht open en we hadden stuurhuishoezen nodig. Duszz...... 8) En tja, dat we daar lekker hebben gegeten is natuurlijk een prettige bijkomstigheid. :lol:
Ik hoop dat we er woensdag een streep onder kunnen zetten en dan komt het verhaal.
Re: wimb en z'n La Soixante.
waarom vervang je die niet? Risico op ellende met herbruiken van zo'n belangrijke pakking lijkt me groot. Ik heb altijd begrepen dat je bij lossen van de kop de pakking vernieuwd. Maar kan het best heel goed mis hebben hoor. Ik had dat bij jou allleen niet verwacht Wim, je bent normaal zo grondig in je aanpak.....
Je moet het zo zien dat de XM milieubewust wordt opgeknapt :wink:.
Ik doe het alleen maar om er later bij de taxateur een mooi bedrag uit te slepen: "Kijk meneer, dat is er allemaal aan gedaan en daarom is die auto nu de dubbele aanschafprijs waard." :grijns:
Ja, dat ging best goed, al stonk het wel naar een mix van hete lhm, olie en bakolie. :D
Was je uitgeklust ofzo? :wink:
bakolie als in wokolie???? :mrgreen:
Had je geen nieuwe koppaking bij de hand of zo??
Nee, zo'n rottige koppakking is duur. :meneus:
Maar heb nog even geduld. We zitten aan het begin van phase 2 van de MLO. Als phase 3 is afgerond zal ik het hele verhaal inclusief de ongecensureerde foto's posten.
En foto's zijn er: de teller staat al op 35. :dans:
En een handtekening!!!!
Je geloof het toch niet ECHT he Mike? Ik had je wel iets hoger ingeschat ;)
:meneus:
Het enige vreemde wat waar is, dat we stuurhuishoezen in Frankrijk zijn gaan halen.
Dit klusje word heel precies en nauwkeurig gedaan, anders zou ik niet meehelpen, alles word vervangen en/of steriel gemaakt voor montage.
Maarten is al aardig bezig geweest met de stoomreiniger om alles steriel te krijgen :wink:
Ben heel benieuwd wat jij en Sohail allemaal uitvreten met die dame.
Ik hoop dat we er woensdag een streep onder kunnen zetten en dan komt het verhaal.
Ja, ze zijn echt gegaan.
Ik heb nu weer 3 kannen 20w50, goedkoop huismerk van de norauto. 8)