Even voorstellen:
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Re: Winterswijks mooiste Xm.
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Beide dames staan er weer schoon bij, de blauwe gaat morgenochtend erg vroeg weg, dus dat wordt nadat ze teruggekeerd is..( gaat met dochter mee op festival..)
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Daarbij moet ook je hele zekeringenblok er half onderuit anders krijg je de stekkers niet los.
Dat is zelfs zonder stoel nog een heel gevecht. Maar je kan wel 'romeins sleutelen' :mrgreen:
Luceo non uro....
Straks eerst maar eens passende bitjes halen om mijn oude te ontdoen van kabels...
Overigens zijn de haynes en de vraagbaak het niet geheel met elkaar eens vwb het losmaken van de handremkabels, de haynes zegt tot 1994 daarna niet meer... Dit lijkt correct, moet inderdaad zonder lukken..
@ Mark: ik heb alle vermaledijde gele draadjes rücksichtlos verwijderd en in de kliko bevorderd :evil:
Voorlopig rijdt de groene draak even niet, maar dat geeft niet..................
Luceo non uro....
Tot nu toe geen gelegenheid om te knutselen helaas. Misschien dit weekend
Morgen eerst maar eens de zekeringenbak loshalen, en kijken of ik de boel loskrijg....
Starten zal ze daarna ook niet aangezien Mark in zijn vandeverbrandingsdoodreddingsoperatie en passant de kabel van startmotor moest verwijderen die ook zo gaar als boter was...
Humor: vandaag voorbijfietsende, duidelijk rasechte amsterdamnse tourist die mij toeroept:
"seg sus, maggie daar wel ankommuh van ju man?", bij het zien van mijn draadjesverwijderactie onder de kap van de dame....
Ach ja, de humor leg op straat...... :stilmaar:
Edit: en dan te bedenken dat mijn man volkomen atechnisch is, en niets met auto's heeft.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Luceo non uro....
Kwestie van nieuwe kabel aan de oude solderen en rustig de oude eruit trekken, dan komt de nieuwe vanzelf mee.
ai hulp nodig hebt dan gil ie moar :wink:
en geemancipeerd, k weet het niet, als je op de boer opgegroeid bent is de trekker ook een logisch verlengstuk, ik houd van techniek, en ik sleutel liever dan dat ik strijk ;-)
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Mevrouw de blauwe dame heeft keurig netjes de 1100 km naar en van het festival van dochterlief doorstaan, en heeft op de camping gezusterlijk naast nog een blauwe NL dame gestaan ;-) ( dochter op d'r kop gegeven dat ze niet heeft gefoto'd en gespot...)
Luceo non uro....
Kanllende koppijn krijg ik ervan als ik zulks binnen doe.
Ben gisteren ook bezig geweest, maar amkkelijk werk is het niet direct zeker niet op kleine oppervlaktes met veel hoeken/ krommingen. :problem:
vanavond nog een stukkie.....
Luceo non uro....
Op 't werk doe ik dat altijd, want je merkt het gelijk.
Oudere groene dame staat op haar APK te wachten bij Dibert....
Even gelikkebaard bij een prachtige CX prestige met leren bekleding......... :clap:
Luceo non uro....
Luceo non uro....