Even voorstellen:
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Re: Winterswijks mooiste Xm.
Hoest nou met je voet?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ze rijdt weer prima, met ( bijna) het gehele interieur van mijn verongelukte dame :mrgreen:
@ Mark, het is nog steeds hinkel de pinkel, maar het gaat wel, ik kan er in elk geval mee werken..
morgen verder met groene dame,, zoon lief helpt, :buig: :buig: :buig:
Luceo non uro....
Blauwe dame staat er nu weer min of meer schoon bij, staat van de lak: een grote swirl, dof, schadetjes en noem maar op....
Kleien dringend, maar nog geen tijd voor....
Ach ja..
Luceo non uro....
Het vervangende contactslot zit er -eindelijk - in...
Wat een gepiel, aangezien de kabel van het slot kapot was moest ik dus het vervangende slot erin priegelen op de bestaande kabels..
De veertjes springen je om de oren.., word je erg blij van....
Maar het zit erin, dus nu weer opbouwen en en passant alle rotzooi vanonder diverse panelen poetsen...
Maar goed: :dans: hoera-moment van de dag weer gehad.. :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Bovendien zijn we een kabeltje kwijt remember.... :mrgreen:
Kan zijn dat ik daar nog om hulp vraag, ga verder prutsen met mijn grille.....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
:mrgreen:
Luceo non uro....
Zo vertoont een dame zich toch niet in het openbaar :mrgreen:
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Volgens mij komt het ook helemaal goed met de etoiles die 430.000 kilometer onder mijn brekkie gezeten hebben, die worden weer helemaal tof voor Djidde's XM.
Ook de stoel uit mijn groene dame gaat erheen, ( slijtgat op de wang bestuurdersstoel ) alleen gaat zij in haar geheel om dat ik de stoelen er niet uit wil bouwen met al dat elektriek geneuzel... :mrgreen:
Luceo non uro....
Edit: het resultaat mag er werkelijk zijn, ik vraag Djidde wel even of hii foto's post..
Luceo non uro....