Te koop (vanaf volgende week ofzo, in overleg): zwart leren stoelen, handbediening, en zwart leren achterbank met zijwangen compleet met alle hoofdsteunen. Zijn ieder halfjaar keurig behandeld met ProTech Cleaner en daarna ProTech Leather Lotion. Geen scheuren o.i.d. De perfecte upgrade voor stoffen stoelen.
XM-clubprijs 125 euro.
XM-clubprijs 125 euro.
Re: Te koop: zwart leren interieur.
Voor dat geld ben je spekkoper
Ik heb zelf ook al die tijd gereden met leren stoelen en stoffen deurpanelen, en het heeft me geen moment gestoord hoor. :wink:
Die zijpanelen maken mij ook niet heel veel uit, dan hoef ik ook niet de rest van het interieur te vervangen... :roll:
Ik heb alleen geen idee hoe ik al dat leder moet vervoeren. Dat gooit je niet ff in de achterbak....
Ik zal zeker de achterbank moeten verwijderen alvast, dat scheelt, en de passagiersstoel.
Zitting van de achterbank opklappen, rugleuning naar voren, voorstoelen erin met de rug in de rijrichting en op de zitingen kan de bank.
En dan hou je nog flink ruimte over.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Die zit er toch wel bij ook Roger? :?
Please.... :)
Zat er eigenlijk niet bij voor de prijs die ik noemde, maar daar komen we vast wel uit.
Heb jij een gewone vaste armsteun, of een electrisch verstelbare?
Beetje suf als daar dan tussen al dat ledert een mufgrijze armsteun staat te wezen. :thumbdown:
Ik laat me verrassen :lol:
Maar dan moet ik even goed zoeken. :roll: