Even voorstellen:
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Re: Winterswijks mooiste Xm.
Kan het zijn dat de ontgrendeling van de parkeerstand blijft hangen? Staat de Xm vlak? Lijkt die ontgrendeling gewoon goed te werken?
( er komen nu een aantal krachttermen in mij op...#@&&##@@!! en zo )
ga eerst een pony bekappen, dan weer verder met die muts
Luceo non uro....
*diepzucht* Ander relais erop..... en dan zien.
Matthijs, sloopafspraak gaat niet door voorlopig.... :mrgreen:
Luceo non uro....
:mrgreen:
En een handtekening!!!!
Luceo non uro....
Nu heb ik natuurlijk het relais eraf, en drie identieke rode kabeltjes.... Hmmm Mark, kun jij mij, bij gelegenheid, even assisteren? Weet even niet meer hoe je haar aangesloten hebt.....
In elk geval is mijn neiging om madame met een hoge boog het hek uit te trappen iets verminderd...... :mrgreen:
Luceo non uro....
Het relais zal een aarde, en en plus rechtstreeks (via zekeringetje wellicht) aan de accu. Deze 2 moet je niet hebben. De andere 2 aan elkaar en je circuit zou weer moetgen zijn als zonder relais volgens mij
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Heb er nadien nog niet weer mee gereden, bumper er nog niet op, hitteschild er nog niet op, ergo iets te riskant, vanwege de koelvinnen..... Dus cc nog niet getest..
Edit: CDPF, zit een 25 er in, op 35 start ze niet, of ik had het fout aangesloten wat ook alleszins mogelijk is.. Niets menselijks is ons vreemd. :mrgreen:
Luceo non uro....
Luceo non uro....
1 kabel gaat naar massa, ander komt van accu, de derde gaat naar de startmotor en de vierde gaat de kabelboom in (die komt van het contactslot)
Even kijken waar de kabels heengaan ze komen allemaal van een andere kant dus het zou zich moeten wijzen.
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Waarom maakt het CC knopje aan dan zo'n herrie? kabels, draadjes andere ellende?
Enfin voorlopig doet ze het, kan ik verder.......
Luceo non uro....
Blijkbaar was de mijne toch niet een one-off en is het een feature
Met als variatie op het thema dat bij Micheline het boeltje reeds in stilstand al muitte, waar het bij jou tot 40 km/u in ieder geval normaal werkte.
Dit is toch eens iets om eens flink in de schema's te duiken, wat hebben ze nou gedaan dat niet klopt? Duidelijk is dat de CC +12V op de +12V draad naar de Bendix van de startmotor zet.
Luceo non uro....
Het zet in ieder geval genoeg prik op het draadje om het relatief licht extra relais (in vergelijking tot het relais op de startmotor) te activeren.....
Denk dat Micheline de cc knop zelfs kan gebruiken als startknop :lolno: