HELP, de motor vh linker achterraam stagneert! :twisted: En dat in Amsterdam.... :wtf: Hoe moet dat nu? Anyone? Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Omhoog trekken terwijl je de knop indrukt zou kunnen werken. Eventueel met twee man, want dit gaat érg zwaar. Wel redelijk risico dat er wat kapot gaat aan het mechanisme. Succes, érg kl*te! Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Haaa Wes is even langs gekomen, direct uit Vondelpark... idd het raam omhoog getrokken en kan ik dus klem gaan zetten. Kabelbreuk is de diagnose.... Nogmaals dank Wes! :clap: Nu is het zoeken naar een nieuwe kabel.... Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Voor een kabel moet je naar de fietsenboer. De echte XM-ert ken niet zonder de fietsenboer. Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik ben er nog niet achter of dat repareren met de fiets-kabel ook voor dit type raammechanisme geld. Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Lukt jeeigenlijk alleen netjes met een linksvoor, type 2 sneltoets. Anders moet je het dekseltje eraf boren en die krijg je dr niet meer op Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik heb nog en goed handbediend raammechanisme liggen als tijdelijke oplossing!? Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik heb nog een goed werkend electrisch mechanisme liggen =] Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Heel graag Matthijs! Of gaat die prijs ineens naar de drie cijfers? :mrgreen: Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Als je dat liever hebt :mrgreen: geen 3 cijfers maar 3 tientjes ben jij weer de man met een werkend raam Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Doen we! Ik weet niet of jij naar de sloopmeeting komt, zo niet: ik ben wo en vr in Zutphen, kan ik wel langskomen. Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Roger (CDPF) komt nog hierheen voor de sloopmeeting begint dus die kan ik het wel meegeven :) Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Roger is bereid het voor te schieten dus dat is dan geregeld! :D Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Matthijs, inmiddels weer beter, I presume? Ik ben nog immer op zoek naar het LA mechanisme.... Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Matthijs: ik weet niet zo goed hoe ik je kan bereiken buiten het op deze manier te doen.... Ik kom het graag bij je afhalen wo/do/vr.... Login of registreer om te reageren Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Even CDPF pb en denk ik.... Login of registreer om te reageren Luceo non uro.... Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Over ongeveer twee weken ga ik weer naar hem toe, als het goed is. Moet het sneller: PB me dan idd, dan kunnen we misschien iets anders regelen. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen. Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik ben weer in contact met ODB zelluf... Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Omhoog trekken terwijl je de knop indrukt zou kunnen werken. Eventueel met twee man, want dit gaat érg zwaar. Wel redelijk risico dat er wat kapot gaat aan het mechanisme. Succes, érg kl*te! Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Haaa Wes is even langs gekomen, direct uit Vondelpark... idd het raam omhoog getrokken en kan ik dus klem gaan zetten. Kabelbreuk is de diagnose.... Nogmaals dank Wes! :clap: Nu is het zoeken naar een nieuwe kabel.... Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Voor een kabel moet je naar de fietsenboer. De echte XM-ert ken niet zonder de fietsenboer. Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik ben er nog niet achter of dat repareren met de fiets-kabel ook voor dit type raammechanisme geld. Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Lukt jeeigenlijk alleen netjes met een linksvoor, type 2 sneltoets. Anders moet je het dekseltje eraf boren en die krijg je dr niet meer op Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik heb nog en goed handbediend raammechanisme liggen als tijdelijke oplossing!? Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik heb nog een goed werkend electrisch mechanisme liggen =] Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Heel graag Matthijs! Of gaat die prijs ineens naar de drie cijfers? :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Als je dat liever hebt :mrgreen: geen 3 cijfers maar 3 tientjes ben jij weer de man met een werkend raam Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Doen we! Ik weet niet of jij naar de sloopmeeting komt, zo niet: ik ben wo en vr in Zutphen, kan ik wel langskomen. Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Roger (CDPF) komt nog hierheen voor de sloopmeeting begint dus die kan ik het wel meegeven :) Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Roger is bereid het voor te schieten dus dat is dan geregeld! :D Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Matthijs, inmiddels weer beter, I presume? Ik ben nog immer op zoek naar het LA mechanisme.... Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Matthijs: ik weet niet zo goed hoe ik je kan bereiken buiten het op deze manier te doen.... Ik kom het graag bij je afhalen wo/do/vr.... Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Even CDPF pb en denk ik.... Login of registreer om te reageren Luceo non uro....
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Over ongeveer twee weken ga ik weer naar hem toe, als het goed is. Moet het sneller: PB me dan idd, dan kunnen we misschien iets anders regelen. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen.
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten ! Ik ben weer in contact met ODB zelluf... Login of registreer om te reageren
Re: HELP! LA raam wil niet meer sluiten !
Succes, érg kl*te!
idd het raam omhoog getrokken en kan ik dus klem gaan zetten.
Kabelbreuk is de diagnose....
Nogmaals dank Wes! :clap:
Nu is het zoeken naar een nieuwe kabel....
De echte XM-ert ken niet zonder de fietsenboer.
Of gaat die prijs ineens naar de drie cijfers? :mrgreen:
Ik ben nog immer op zoek naar het LA mechanisme....
Ik kom het graag bij je afhalen wo/do/vr....
Luceo non uro....