Dag Allen,
Zoek een set velgen voor mijn winterbanden. Staal of andere uitvoering maakt niet uit.
Mochten er nog toevallig winterbanden aan vast zitten is dat geen probleem hoor :wink: , want dan kunnen mijn huidige winterbanden (185/65 R15) onder een andere auto.
Jan.
Zoek een set velgen voor mijn winterbanden. Staal of andere uitvoering maakt niet uit.
Mochten er nog toevallig winterbanden aan vast zitten is dat geen probleem hoor :wink: , want dan kunnen mijn huidige winterbanden (185/65 R15) onder een andere auto.
Jan.
Re: Gezocht velgen voor winterbanden.
Ze liggen in Rucphen, pb maar als je interesse hebt.
ligt tussen Breda en Roosendaal. Leuk ritje hoor, stukje A6 en dan de A27 af....
Blokjes velgen moeten wel opgeknapt worden maar daar heb dan ook de hele winter de tijd voor :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Heb even getwijfeld na het aanbod van Blokjes- en Etoilevelgen. Erg mooi.
Blijf toch even bij mijn uitgangspunt namelijk velgen voor winterbanden. LM-velgen zijn mooi. Heb de XM pas en deze moet zich eerst maar even bewijzen door het gewoon de komende maanden te doen waarvoor het bedoeld is. Rijden en dat kan met stalen velgen.
Misschien dat ik daarna (na de winter) eraan toe ben om er een paar mooie velgen onder te zetten.
Jan