Bij deze een topic voor het gespot onderweg of te voet, zet ze hier neer, Mike trapt af.
La Noir Verni zegt:
Ja is idd wel vaag..en geen kenteken te zien. Toch een auto om te onderzoeken, want turbo - airco - schuifdak en een mooi kleurtje.. (want geen groen :grijns:
Ik zit eigenlijk te zoeken naar het gespot topic van gewoon XM's onderweg, maar hebben we die eigenlijk wel???
Gisteren in Amsterdam; een dame in een mooie champagne dame :lol: Gemaakt door mijn kleine 11 jarige jonge dame!

Re: XM's Gespot.
Luceo non uro....
Apropos zelfs mijn bus is groen :wtf:
Luceo non uro....
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Luceo non uro....
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
En deze XM gisteren bij de oprit Zeist/Den Dolder op de A28:
Luceo non uro....
Yep, dat was ik. Enchanté
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Luceo non uro....
HiddenPlaces.nl - Creative & Artistic Photography
http://www.xmclub.nl/forum/topic?f=8&t=485
Mooie typfout ook, "Velderhof" :P Maar goed, wie interesse heeft die kan dus bellen :P
En een handtekening!!!!
Er is er toch nog iemand die zo'n ding heeft ?
En een handtekening!!!!
Naast deze zilvergrijze TCT berline was nog een open plekje, zodat ik de mijne er maar netjes naast heb gezet. Kennelijk had de eigenaar meer boodschappen te doen dan ik, want toen ik terugkwam stond ze er nog steeds.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Chris Melgert (in Arnhem), waar ik regelmatig kom, heeft een heel achterplaatsje tjokvol met 2CV's, CX'en, XM's, Xantia's en een enkele verdwaalde Ami, DS en vul maar in. Staat daar allemaal in de regen, totdat er een liefhebber komt. Maar de gewone klant ziet dat niet zomaar.
De verzamelaar waar ik die Oort XM van kocht (die van de sloopmeeting) heeft ook gruwelijk veel leuk spul staan. Meer dan hij dit leven kan restaureren/opknappen in ieder geval.