Ik sta met mijn vrachtwagen in de wacht bij de AH in Tilburg. Laat ik dus maar van de gelegenheid gebruik maken om me even voor te stellen op het forum van de XM-club.
Ik ben Michiel, kom uit het mooie Drenthse stadje Coevorden en ben al zo lang als ik weet helemaal peil van Citroën. Zelf ben ik eigenaar geweest van 3 AXen, een Xantia, een BX en nu dus een XM. Het is een mooie kale 2 liter uit 92 in de zeldzame kleur Gris Gabion. Ik heb haar nu een dikke maand in bezit. Ze heeft onder mijn gezag 2 nieuwe stuurhoezen, nieuwe bougies en kabels en een nieuwe rechterbuitenspiegel gekregen. Deze laatste omdat andere mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. (jaloezie?) Komende vrijdag gaat ze de brug op om de lekkende uitlaat aan te pakken. Ik ben van de AX-club en het citroën-forum wend dat iedereen graag foto's ziet. Dus bij deze:

Re: Citroofreak's Gris Gabion XM 2.0i comfort
Fijn dat het laswerk erop zit, en genieten maar weer!!
Luceo non uro....
Mijn meiske rijd ook in alles wat ze met b-rijbewijs mag besturen. De transit van m'n pa is ook geen probleem. Al mag ik hem dan weer de garage insturen.
Luceo non uro....
Re: Citroofreak's Gris Gabion XM 2.0i comfort --->winterstal
Mijn vervoer is zo lang een Peugeot Berlingo of Citroën Partner. :-s
Gewoon met harde banden wegzetten, bijvoorkeur nog even door de wasstraat met volledige programma zodat onder de boel ook "schoon"is. Dan goed droog rijden en wegzetten. Accu idd los en zo'n vochtvreetbak op de voetenplek van de bijrijder zetten. Dat voorkomt een muffig luchtje als je de boel weer in gebruik neemt.
maareh, condensvorming is natuurlijk nooit wenselijk, zelfs al is er dan geen roestvorming.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
als ie netjes binnen staat en de banden zijn stevig opgepompt (iets hoger dan aanbevolen waarde) moet het allemaal goed gaan, denk ik zo.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)