50 bar, nog volledig gevuld Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Zeldzaam zeg, veerbollen.... Login of registreer om te reageren Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Volgens mij heeft m'n pa nog 2 voorbollen van een 16V (zonder HA) rondslingeren. Is dat wat je zoekt? Login of registreer om te reageren Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa waarom niet gewoon nieuw kopen kosten volgens mij helemaal niet zo veel 8) Login of registreer om te reageren Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Helaas, ik moet de HA versie hebben... Enneh, nieuw spul op een ouwe franse roestbak, zoiets doe je gewoon niet... Login of registreer om te reageren Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Op een filmpje op youtube praat je toch heel anders over je roestbak :lol: Login of registreer om te reageren Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Da's heeeeel lang geleden.... En ik werd voor die tekst betaald... Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Zeldzaam zeg, veerbollen.... Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Volgens mij heeft m'n pa nog 2 voorbollen van een 16V (zonder HA) rondslingeren. Is dat wat je zoekt? Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa waarom niet gewoon nieuw kopen kosten volgens mij helemaal niet zo veel 8) Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Helaas, ik moet de HA versie hebben... Enneh, nieuw spul op een ouwe franse roestbak, zoiets doe je gewoon niet... Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Op een filmpje op youtube praat je toch heel anders over je roestbak :lol: Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa Da's heeeeel lang geleden.... En ik werd voor die tekst betaald... Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht: Twee voorbollen (4-cilinder), meerlaags membraa
Is dat wat je zoekt?
Enneh, nieuw spul op een ouwe franse roestbak, zoiets doe je
gewoon niet...
En ik werd voor die tekst betaald...