ik ook niet. Het misstaat niet, maar ik vind de velgen door de boutjes erg "druk" ogen. Dit contrasteert te veel met de verder rustige lijnen van de XM
Ook in die "period" waren die dingen al lelijk en fout...
Staat echt voor geen meter onder een Xm naar mijn mening. Ten eerste inderdaad die boutjes en ten tweede zijn ze veel te bol..
Maar he, that's just me! Uiteraard jouw auto en jouw smaak.. Vond die donkere velgen van je dan veel smaakvoller..
:lol: Yeah right! Moon disc's...duhuuu.. :wink:
@Marc, die velgen stonden afgelopen zomer te koop. Mark Nijenhuis had ze gespot. Ik ging toen naar Oostenrijk met LA TRS maar het was te ver uit mijn buurt. Zijn idd zeldzaam.
ja, lijkt mij ook. Bij een wijziging in de kleur moet dat zelfs al.
Kan me herinneren dat bij zo'n auto programma een keer iemand een bon kreeg van de lokale dienstklopper omdat de kleur niet klopte... :roll:
Vermogen en schakel wijze moeten ze wijzigen. Een APK meester moet zover ik weet bij een APK controleren of de genoteerde gegevens kloppen met de werkelijkheid. Dat vermogen zal misschien niet opvallen, maar als je straks elders de boel een keer laat keuren loop je er misschien wel tegen aan.
Re: La Noir Verni XM V6 12V
Staat echt voor geen meter onder een Xm naar mijn mening. Ten eerste inderdaad die boutjes en ten tweede zijn ze veel te bol..
Maar he, that's just me! Uiteraard jouw auto en jouw smaak.. Vond die donkere velgen van je dan veel smaakvoller..
:lol: kidding!
Veel te bol en idd. die boutjes.
Onder een (strak gelijnde) XM moet je juist strakke velgen zetten. :wink:
Deze zijn nog exclusiever en (bijna) niet meer aan te komen.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Stond het ergens via het net? Linkje?
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
@Marc, die velgen stonden afgelopen zomer te koop. Mark Nijenhuis had ze gespot. Ik ging toen naar Oostenrijk met LA TRS maar het was te ver uit mijn buurt. Zijn idd zeldzaam.
Personenauto
Merk
Handelsbenaming XM V6 AUTOMATIC U9
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK : 12-12-2012
Moet er nu niet nog ergens een vinkje van automaat naar Handbak omgezet worden bij de RDW????
Kan me herinneren dat bij zo'n auto programma een keer iemand een bon kreeg van de lokale dienstklopper omdat de kleur niet klopte... :roll:
Vermogen en schakel wijze moeten ze wijzigen. Een APK meester moet zover ik weet bij een APK controleren of de genoteerde gegevens kloppen met de werkelijkheid. Dat vermogen zal misschien niet opvallen, maar als je straks elders de boel een keer laat keuren loop je er misschien wel tegen aan.
Maarrrrrr, bovenal, vanharte!! :clap: