Bij deze zoek ik een setje in de zin van de 2 filters en een reservoir. Re: LHM reservoir en de filters Setje filters heb ik wel liggen, reservoir momenteel niet. Maar straks in april wel. :wink: Login of registreer om te reageren Re: LHM reservoir en de filters Reservoir zou ik er nog wel eens eentje van kunnen hebben liggen. I'll check. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen. Re: LHM reservoir en de filters Lekker he Gomp van die mannetjes :D Login of registreer om te reageren
Re: LHM reservoir en de filters Setje filters heb ik wel liggen, reservoir momenteel niet. Maar straks in april wel. :wink: Login of registreer om te reageren
Re: LHM reservoir en de filters Reservoir zou ik er nog wel eens eentje van kunnen hebben liggen. I'll check. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen.
Re: LHM reservoir en de filters Lekker he Gomp van die mannetjes :D Login of registreer om te reageren
Re: LHM reservoir en de filters
Maar straks in april wel. :wink: