Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mike, je bedoelt toch de chromen stripdorpel? Waarom vind je dat niet mooi?
ovtt??? zit me weer suf te piekeren :cry: :cry: Verder wel natuurlijk een mooie kleur en mooie velgen. :wink: :wink:
Kijk Benny, daarom moet je nu moddereter worden: op zulke momenten kun je ze gewoon een digitale schobbering geven die vlegels. :mrgreen:
ovtt: OVer The Top, duh.
Ik vind die karpete übergeil, maar er moeten aan de ramen wel van die valletjes met balijntjes hangen. :mrgreen:
Kijk Benny, daarom moet je nu moddereter worden: op zulke momenten kun je ze gewoon een digitale schobbering geven die vlegels. :mrgreen:
Ik vind die karpete übergeil, maar er moeten aan de ramen wel van die valletjes met balijntjes hangen. :mrgreen:
En van die porseleine vaasjes met een goudrandje op het dashboard, en een tabbert erachter dan ben je helemaal het heertje :mrgreen:
Eerst ga ik het leer schoonmaken met lauw water en met speciale leercreme poetsen. Bovenop de achterbank schijnt een schaafplek te zijn :roll: , maar wellicht dat het meevalt :wink: .
als je nou in de buurt zou zijn zou ik zeggen kom even cuir prop halen.
Dat is speciale lederreiniger. Of en daar ben je wel in de buurt, ga ffkes bij Rob aan. Is beter dan lauw water :wink:
Thnx voor je advies :wink: , ik heb een leer poetsmiddel van het merk Auto Glym dat uit een reiniger en creme bestaat.
Volgens de aanwijzing moet eerst het leer met lauw/warm water afgenomen worden en vervolgens met de reiniger, in laten trekken en dan weer met lauw/warm water. Als het leer droog is met de creme licht insmeren, in laten trekken en met een droge doek nawrijven.
Er zullen best betere leer poetsmiddelen bestaan :wink:
Yep, vraag dat maar een Mark, over leer gesproken, je hebt in DenHaag een winkel "De Leer looier", daar kun je ook leer verf in alle kleuren bestellen, misschien een tip om bij jouw lederen achterbank iets repareren?
Die tapijtjes is typisch duits, zie het veel vaker.
Ik meende zelfs dat ze op moment in een lidl of aldi krantje staan :lol: :lol:
ovtt??? zit me weer suf te piekeren :cry: :cry: Verder wel natuurlijk een mooie kleur en mooie velgen. :wink: :wink:
Heb overigens ook geen idee wat ovtt betekent :lol: .
Aaaah jongens kom op nou dit is 2010, idereen weet toch dat ovtt 'Omni-Axial Vibration Table Top system' betekend.
:mrgreen:
"Maar de matjes en de CHROME striping op de deur is natuurlijk ovtt!"
Dus ik moet het zo lezen:
Maar de matjes en de CHROME striping op de deur is natuurlijk Omni-Axial Vibration Table Top :wink: :wink: :wink:
Ben ik nou te serieus?? :cry:
En Mark moet je zeker niet al te serieus nemen :mrgreen: met sommige opmerkigen van hem :lol:
oftewel "teveel van het goede" :wink: :wink:
Kan ik ze tenminste een digitale schop op hun digitale kont geven :P :P :P
En van die porseleine vaasjes met een goudrandje op het dashboard, en een tabbert erachter dan ben je helemaal het heertje :mrgreen:
Ik heb Freek geantwoord JP. Straks nog een nieuwtje in mijn topic :wink:
Je bedoelt Frank Bekker, hij had het met mij erover :wink: .
Nah! Haal die 24 soupapes uit de staling en schroeven maar 8)
Het is MAART :!: :!:
Eerst ga ik het leer schoonmaken met lauw water en met speciale leercreme poetsen. Bovenop de achterbank schijnt een schaafplek te zijn :roll: , maar wellicht dat het meevalt :wink: .
Dat is speciale lederreiniger. Of en daar ben je wel in de buurt, ga ffkes bij Rob aan. Is beter dan lauw water :wink:
Volgens de aanwijzing moet eerst het leer met lauw/warm water afgenomen worden en vervolgens met de reiniger, in laten trekken en dan weer met lauw/warm water. Als het leer droog is met de creme licht insmeren, in laten trekken en met een droge doek nawrijven.
Er zullen best betere leer poetsmiddelen bestaan :wink:
http://www.leerlooier.nl/lederhandel.html#auto
Wie weet dat ik hiervan nog gebruik ga maken :wink: