Paginering Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8 Pagina 9 … Volgende pagina Volgende › Laatste pagina Laatste » Benny! Hoe is het nou met je XM??? Ik hoor je eigenlijk niet over hoe je het nu vindt rijden. J zit hem toch niet stiekum alleen te bewaren voor het museum?? :wink: :wink: En heb je nog geen verdere foto's gemaakt?? Login of registreer om te reageren Benny is volgens mij heel erg zuinig op zijn mooie XM :wink: , die staat constant in zijn garage zodat die niet vuil wordt :mrgreen: Login of registreer om te reageren Citrophile zegt: die staat constant in zijn garage zodat die niet vuil wordt :mrgreen: Zou dat door de kleur komen? Of heeft een bepaald type XM-rijder iets met garages en rouge? :mrgreen: :lol: Login of registreer om te reageren koest! Login of registreer om te reageren Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Login of registreer om te reageren Wat koest....!!!!!!!!!!!!!!!!! Login of registreer om te reageren Hee, 2 Sarinora's voelen zich aangesproken. :lol: Dope bro :!: Login of registreer om te reageren woef woef woef woef :wink: Login of registreer om te reageren daar lijkt het wel sterk op :lol: Login of registreer om te reageren Ja leuk! Weet ik het nog niet :cry: Beetje vreemde mensen die Rouge Griotte chauffeurs :mrgreen: Login of registreer om te reageren Lees je dat, Mark!! Wat Mike zegt :wink: Login of registreer om te reageren Laat het nou net toeval zijn dat Benny en Mark nog geen moderators zijn :lol: Login of registreer om te reageren :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: Login of registreer om te reageren Benny!! Hoe zit het nuuuuu ?? Login of registreer om te reageren Voor mij een weet.........en voor jullie een raadsel :wink: :wink: Login of registreer om te reageren Ik hoop dat je XM nog steeds in een onberispelijke staat verkeert, of bevalt de XM 24v stiekem niet meer :lol: . Mike is nu een en al oor :mrgreen: Login of registreer om te reageren Geen zorgen, hij is nog steeds in onberispelijke staat, dat zegt al genoeg :wink: En als het weer opklaart en het zonnetje gaat weer schijnen, wil ik eerst zwevend kennismaken met Rob. Login of registreer om te reageren Als dat zo is ben je ook bij in de buurt :wink: Login of registreer om te reageren Bij jou in de buurt??!! Geen probleem :wink: Login of registreer om te reageren Rob woont in Papendrecht en ik in Dordrecht andere kant van de Merwede via de Papendrechtse brug :wink: Login of registreer om te reageren Als het zover is, geef ik wel een seintje. Eerst maar eens afspreken met Rob :wink: :wink: Login of registreer om te reageren Is goed Benny :wink: Login of registreer om te reageren Ik hoop iedereen wel een keer te zien :wink: En de eerstvolgende meeting is op 27 maart 2010. Bollenvuldag :wink: :wink: Login of registreer om te reageren Kun je op 20 maart in Hedel niet erbij zijn? Login of registreer om te reageren ??????????Waar staat dat dan? Login of registreer om te reageren Hier :lol: http://www.xmclub.nl/forum/viewtopic.php?t=286 Login of registreer om te reageren Oke, maar ik zie veel namen van de Citro Club, wie van deze Club gaat er naar toe? Login of registreer om te reageren Mark, Mike, Wim, jij :lol: en ik :mrgreen: Login of registreer om te reageren Is dat wel zo veilig :wink: :wink: :wink: M & M & W bijelkaar :wink: :wink: Login of registreer om te reageren En ik, zij de gek. Als je meer wild weten over hoe het veersysteem werkt, raad ik je aan op de Hedeldag vlink er op los te vragen Benny. Login of registreer om te reageren Paginering Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8 Pagina 9 … Volgende pagina Volgende › Laatste pagina Laatste »
Benny! Hoe is het nou met je XM??? Ik hoor je eigenlijk niet over hoe je het nu vindt rijden. J zit hem toch niet stiekum alleen te bewaren voor het museum?? :wink: :wink: En heb je nog geen verdere foto's gemaakt?? Login of registreer om te reageren
Benny is volgens mij heel erg zuinig op zijn mooie XM :wink: , die staat constant in zijn garage zodat die niet vuil wordt :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Citrophile zegt: die staat constant in zijn garage zodat die niet vuil wordt :mrgreen: Zou dat door de kleur komen? Of heeft een bepaald type XM-rijder iets met garages en rouge? :mrgreen: :lol: Login of registreer om te reageren
koest! Login of registreer om te reageren Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Ja leuk! Weet ik het nog niet :cry: Beetje vreemde mensen die Rouge Griotte chauffeurs :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Laat het nou net toeval zijn dat Benny en Mark nog geen moderators zijn :lol: Login of registreer om te reageren
Voor mij een weet.........en voor jullie een raadsel :wink: :wink: Login of registreer om te reageren
Ik hoop dat je XM nog steeds in een onberispelijke staat verkeert, of bevalt de XM 24v stiekem niet meer :lol: . Mike is nu een en al oor :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Geen zorgen, hij is nog steeds in onberispelijke staat, dat zegt al genoeg :wink: En als het weer opklaart en het zonnetje gaat weer schijnen, wil ik eerst zwevend kennismaken met Rob. Login of registreer om te reageren
Rob woont in Papendrecht en ik in Dordrecht andere kant van de Merwede via de Papendrechtse brug :wink: Login of registreer om te reageren
Als het zover is, geef ik wel een seintje. Eerst maar eens afspreken met Rob :wink: :wink: Login of registreer om te reageren
Ik hoop iedereen wel een keer te zien :wink: En de eerstvolgende meeting is op 27 maart 2010. Bollenvuldag :wink: :wink: Login of registreer om te reageren
Oke, maar ik zie veel namen van de Citro Club, wie van deze Club gaat er naar toe? Login of registreer om te reageren
Is dat wel zo veilig :wink: :wink: :wink: M & M & W bijelkaar :wink: :wink: Login of registreer om te reageren
En ik, zij de gek. Als je meer wild weten over hoe het veersysteem werkt, raad ik je aan op de Hedeldag vlink er op los te vragen Benny. Login of registreer om te reageren
Ik hoor je eigenlijk niet over hoe je het nu vindt rijden. J zit hem toch niet stiekum alleen te bewaren voor het museum?? :wink: :wink:
En heb je nog geen verdere foto's gemaakt??
Zou dat door de kleur komen? Of heeft een bepaald type XM-rijder iets met garages en rouge? :mrgreen: :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Dope bro :!:
Beetje vreemde mensen die Rouge Griotte chauffeurs :mrgreen:
Mike is nu een en al oor :mrgreen:
En als het weer opklaart en het zonnetje gaat weer schijnen, wil ik eerst zwevend kennismaken met Rob.
http://www.xmclub.nl/forum/viewtopic.php?t=286
Als je meer wild weten over hoe het veersysteem werkt, raad ik je aan op de Hedeldag vlink er op los te vragen Benny.