Gezocht voor XM `95 Ambiance:-Gave sierstrip voorbumber of hele voorbumber mag ook( `t gaat me om de strip)Groeten en de Beste Wensen voor 2012 :D ,Jos :zwaai: Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Jos Haeftinck zegt: -Binnenhandvat RA plafond, zit een lichtje in. Zoek je een grijze of een zwarte? Grijs heb ik wel liggen. Login of registreer om te reageren Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Grijs is toppie :D ! Zoek ik! Ga je Pb`en. :clap: Login of registreer om te reageren Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Het opruimen ging wat sneller dan gedacht Dirk.. Gelukkig kan Coen je helpen! Login of registreer om te reageren Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu No problem Marco :D Ben al erg blij met je dakkie. En nog bedankt voor de Brabantse koffie :wink: Groet, Jos Login of registreer om te reageren Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Jos Haeftinck zegt: Ga je Pb`en. :clap: Heb nog niks ontvangen? :wink: Login of registreer om te reageren Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Ik heb je maar voor de 2e maal gePb`t . Hoop dat het lukt . Ik heb nog niks ontvangen in ieder geval . Groet, Jos Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Jos Haeftinck zegt: -Binnenhandvat RA plafond, zit een lichtje in. Zoek je een grijze of een zwarte? Grijs heb ik wel liggen. Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Grijs is toppie :D ! Zoek ik! Ga je Pb`en. :clap: Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Het opruimen ging wat sneller dan gedacht Dirk.. Gelukkig kan Coen je helpen! Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu No problem Marco :D Ben al erg blij met je dakkie. En nog bedankt voor de Brabantse koffie :wink: Groet, Jos Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Jos Haeftinck zegt: Ga je Pb`en. :clap: Heb nog niks ontvangen? :wink: Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu Ik heb je maar voor de 2e maal gePb`t . Hoop dat het lukt . Ik heb nog niks ontvangen in ieder geval . Groet, Jos Login of registreer om te reageren
Re: Gezocht : CV motor LA, handvat RA, gave sierstrip voorbu
Zoek je een grijze of een zwarte?
Grijs heb ik wel liggen.
Ga je Pb`en. :clap:
Ben al erg blij met je dakkie.
En nog bedankt voor de Brabantse koffie :wink:
Groet, Jos
Heb nog niks ontvangen? :wink:
Hoop dat het lukt .
Ik heb nog niks ontvangen in ieder geval .
Groet,
Jos