[quote="Citrophile"]:lol: , dat is ook niet een zender waar ik graag naar luister :lol: .quote]
Daarom hebben ze ook zoveel frequenties toegewezen gekregen: je MOET er wel naar luisteren. ;-)
On topic: Een zwarte auto is een goede basis om te pimpen zonder dat het meteen té wordt. 8) Ik denk ook dat die velg mooi zal staan.
@Mike: Hoe ben je er achter gekomen dat je achter ook CB's hebt? Wil het gewoon uit nieuwsgierigheid weten.
Nou heb met Citroy contact gehad. Ik krijg van hem ook de velgen tegen een schappelijke prijs. Hij heeft de CB's zelf er op laten zetten, maar ik dacht dus toen ik ze kocht dat dit alleen voor zo was.
Ik vind de XM al een paar dag slecht remmen! Net naar school moest ik wel heel erg veel kracht zetten :shock:
Je haalt je van alles door je hoofd: IS de rembol die nieuw is niet goed gevuld, heb ik een lek? Zit er een blok niet goed, moet er ontlucht worden...Pffff
Blijkt dat de mat zo'n 20cm naar voren is geschoven!!
ja ik had op een gegeven moment het idee dat mijn pedaal loszat, bleek ook de mat de boosdoener te zijn.
Moet de mat aan bestuurderskant ook nog eens vastzetten op deze of gene wijze.
Ik meen dat Benny hele mooie kuipen heeft die vormvast zijn, heb ik Rob wel eens over gehoord. :idea:
Met de bandencalculator van dr. Theo kun je de bandenmaat ingeven en rolt het verschil in beide bandenmaten en de tellerafwijking uit de berekening :wink: http://www.drtheo.nl/
De bestuurdersmat moet je eigenlijk vastzetten met van die clips. DAT zou de politiek 'ns moeten verplichten, in plaats van allerlei onzindingen over 'rondvliegende' tissuedozen.
Vanmiddag even vlug La XM opgehaald bij de radio inbouwert. Geweldig geluid zeg. Zender ontvagst is top. Alle uitgangen werken. (Rechts deed het bijna niet) Die standaard speakers zijn echt niet verkeerd. Heb er totaal 8, incl 2 kleine tweeters bij de hoedenplank.
Ook de parrot werkt perfect! Zeer goed geluid met bellen. Ja Alpine Rocks!!!
JA, ben er echt blij mee! Er zitten 4 speakers in het dasboard, incl 2 tweeters, en da's af Citroën. En achter bij de hoedenplank ziiten er ook af fabriek 2, plus dat er 2 hele kleine tweeters op gemonteerd zijn. Dit zat dus al in deze XM, ik heb zelf geen speakers erbij laten zetten.
Had vanochtend wel gevraagd dat als de radio inbouwert het geluid ruk vond hij me maar moest bellen, kon er nog wat andere speakers in gezet worden maar heeft-ie niet gedaan. Het geluid is ook mooi...voor mij dan hè!
Er zit bij de binnenspiegel nu ook een aparte microphone voor de parrot. Dat betekent dat en van de raamstijlen ook los is geweest. Misschie ligt er nu ook een nieuwe antennekabel in. Ontvangst is nl veel beter en kan meer zenders aan.
Moet hem morgen nog even bellen want hij was al weg toen ik de XM ging halen..
De antenne is niet slecht hoor. Het is de tuner in de radio die het 'm doet. Wat jij had, heb ik ook toen ik van JVC naar m'n Becker ging.
8 speakers kan wel kloppen als je de tweeters meetelt. Maarreh, geen in de deur? :?: Dan ben ik wel nieuwsgierig naar je voiture. Foto's?
Goede banden(maat) er om ook?
en wat zijn de technische specs van dees wielen?
ET en J waarde?
en ook de hollandsche vraag, kosda?
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, scheelt mij weer een weg te geven ritje :lol: :lol: :lol:
Deze uni lijkt meer op de R velg:
Ik weet alleen nog niet de bandenmaat...komt nog!
Eindelijk eens een keertje lekkere muziek aan boord. Krijg onderhand een sik van 100% NL :lol:
We zijn benieuwd naar de Alpine :wink:
Daarom hebben ze ook zoveel frequenties toegewezen gekregen: je MOET er wel naar luisteren. ;-)
On topic: Een zwarte auto is een goede basis om te pimpen zonder dat het meteen té wordt. 8) Ik denk ook dat die velg mooi zal staan.
@Mike: Hoe ben je er achter gekomen dat je achter ook CB's hebt? Wil het gewoon uit nieuwsgierigheid weten.
Ik vind de XM al een paar dag slecht remmen! Net naar school moest ik wel heel erg veel kracht zetten :shock:
Je haalt je van alles door je hoofd: IS de rembol die nieuw is niet goed gevuld, heb ik een lek? Zit er een blok niet goed, moet er ontlucht worden...Pffff
Blijkt dat de mat zo'n 20cm naar voren is geschoven!!
Nou remt ze weer 100% :lol:
Maar eens flink stuk klitteband eronder zetten...
En nu naar de radio inbouwert..
Moet de mat aan bestuurderskant ook nog eens vastzetten op deze of gene wijze.
Ik meen dat Benny hele mooie kuipen heeft die vormvast zijn, heb ik Rob wel eens over gehoord. :idea:
Met deze bandenmaat heb je iig geen (grote) afwijking in je snelheidsmeter.
http://www.drtheo.nl/
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Vanmiddag even vlug La XM opgehaald bij de radio inbouwert. Geweldig geluid zeg. Zender ontvagst is top. Alle uitgangen werken. (Rechts deed het bijna niet) Die standaard speakers zijn echt niet verkeerd. Heb er totaal 8, incl 2 kleine tweeters bij de hoedenplank.
Ook de parrot werkt perfect! Zeer goed geluid met bellen. Ja Alpine Rocks!!!
Had vanochtend wel gevraagd dat als de radio inbouwert het geluid ruk vond hij me maar moest bellen, kon er nog wat andere speakers in gezet worden maar heeft-ie niet gedaan. Het geluid is ook mooi...voor mij dan hè!
Er zit bij de binnenspiegel nu ook een aparte microphone voor de parrot. Dat betekent dat en van de raamstijlen ook los is geweest. Misschie ligt er nu ook een nieuwe antennekabel in. Ontvangst is nl veel beter en kan meer zenders aan.
Moet hem morgen nog even bellen want hij was al weg toen ik de XM ging halen..
8 speakers kan wel kloppen als je de tweeters meetelt. Maarreh, geen in de deur? :?: Dan ben ik wel nieuwsgierig naar je voiture. Foto's?
Ehh..foutje..tuurlijk wel in de deur :oops: