Gekopieerd van het citroen-forum:
Een algemene meeting van het Citroën-Forum, iedereen met een Citroën of citroën achtergrond is dus van harte welkom :D .
Het vindt plaats in Hedel op 20 maart 2010. Voor meer info zie de link hieronder:
http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/203044/
Een algemene meeting van het Citroën-Forum, iedereen met een Citroën of citroën achtergrond is dus van harte welkom :D .
Het vindt plaats in Hedel op 20 maart 2010. Voor meer info zie de link hieronder:
http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/203044/
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ik zou ook graag een SM of zelfs traction bezitten, al denk ik dat een ami6 eerder binnen bereik is, en dat is toch 1 van mijn persoonlijke favorieten 8)
Pas des comments:
Een XM-hoekje is een goed idee. Maar wie regelt dit? Je weet wel Mark... :roll:
Zou Lucas daar niet de aangewezen persoon voor zijn?
Heb het zojuist aan Lucas gevraagt, er is reservering alléén voor de kofferbak verkopers, als we met de XM'en bijelkaar willen staan moeten we dat zelf regelen.
Maar serieus, als er niets te reserveren valt, hoe kan er dan iets geregeld/afgesproken worden? :roll:
Betekent het vroeg komen en net als op Koninginnedag met lint je 'stukkie grond' claimen?
Maar vanuit dat standpunt bekeken, kan ik het inderdaad begrijpen.
Aan de andere kant, alle types door elkaar is wel karakteristiek Frans. :wink:
Die had toch die Maserati motor?
Als er nou IETS niet citroën is ;)
Ja die is ook met maserati 6 pitter geleverd.
De meest goddeloze motor aller tijden 8) ook meest problematisch geloof ik....
Ik heb al een aantal keer de vraag gehad:
"Is dat die met die Maserati motor?
"Nee, ik heb geen italiaanse prut..."
In die tijd was Maserati een onderdeel van Citroën, bij de overname door Peugeot is Maserati weer verkocht aan de Italianen.
Die motor was heel vooruitstrevend en daardoor problematisch. Een bekende van me heeft een SM die weliswaar veel onderhoud kost, maar voorzien is van programmeerbare injectie en nog een paar modificaties.
Die auto wordt echt niet gespaard (planken op de Duitse snelweg bijv.), draait volledig betrouwbaar 50.000 km per jaar, de kilometerstand nu is dan ook al waanzinnig hoog. Onderhoud is er dus idd veel aan en de eigenaar laat gewoon alles doen dat ook maar enigszins nodig lijkt te zijn. Dure hobby, maar goedkoper in gebruik dan een nieuwe BMW 730d (afschrijving/bijtelling!) en nog véél meer uitstraling ook.
Het mag wel goedkoper zijn dan een nieuwe 730d, maar goedkoop rijden doet een SM niet :mrgreen: .
Een SM heeft veel meer elegantie en prestige dan welk Duits topmodel dan ook 8) .
T.o.v. zo'n 730d heeft een SM voor iemand die een bedrijf in een modegevoelige wereld heeft grote voordelen. Je wekt meteen een wat excentrieke indruk, en juist die 1e indruk is belangrijk...
Hedel is wat ver vanuit Frankfurt voor een meeting ;)
Jammer.
Dat was nog een 2.7 HDI, inmiddels hebben ze de nieuwe..
De C6 moet je zien rijden, da's heel strak. Letterlijk.
Het interieurdesign en afwerking vind ik tegevallen voor zo`n grote Citroën icm met wat styling details aan de buitenzijde :( . Verder is het een mooie auto :wink: .
Wat zal ik over het interieur zeggen? Dat oogt hard en plastic. Het is hard en plastic. Maar toch, ik heb er in de showroom een tijd ingezeten en op de een of andere manier voelt het toch aan als een Troen.
Misschien moeten we de 27ste Eddy z'n sleutels ontfutselen om 'ns te gaan proefrijden? :lol: :twisted: :lol:
Laatst tanken bij de Tango in Nootdorp, komt zo'n mooie strakke zwarte C6 aanrijden. Tsja, dan ga je toch ff staan kijken... Wie rijdt dat nou?
...
...
Stapt Rita Verdonk er uit! :shock: :shock: :shock:
Die keek me gelijk aan alsof ik een aanslag op haar wilde plegen....
Zou zij ook op cifo zitten?
Wie weet over een aantal jaartjes....