ik ben een citroen xm 2.0 tct break aan het slopen dus als je iets nodig heb :wink: Re: citroen xm tct onderdelen Waar? Zitten er elektrieken stoeltjes in? Zo ja, dan heb ik interesse in kabelboompje. Login of registreer om te reageren Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega) Re: citroen xm tct onderdelen Plaatjes, prijzen en status zou wel een goed begin zijn ;) Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen plaatjes maak ik van de week. het betreft een 20 tct uit eind 97 de velgen en het leer zijn er al uit. verder is de kleur vert vega en zit er een zgan uitlaat onder. verdere opties zijn airco houtlook de bekabeling voor de stoelen hou ik nog even bij het leer :wink: Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen Gelukkig een groene, dat maakt het minder erg... :zwaai: Login of registreer om te reageren En een handtekening!!!! Re: citroen xm tct onderdelen Uitlaat wil ik wel ! Ga je Pb`en Groet, Jos Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen En ik heb interesse in de achterbumper. Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen achterbumper heb je niks aan Wim. Het betreft een break :wink: Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen In dit geval gaat m'n belangstelling over. :? Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen En wat ga je met het blok doen? :wink: Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen Eh.., past een Breakuitlaat wel op een gewone XM? :? Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen Op de einddemper na wel. Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen wat ik met het blok ga doen weet ik nog niet. Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen Als je er niks mee gaat doen heb ik nog wel interesse! Login of registreer om te reageren Re: citroen xm tct onderdelen zo de midden console is er ook uit met het hout :mrgreen: :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen Waar? Zitten er elektrieken stoeltjes in? Zo ja, dan heb ik interesse in kabelboompje. Login of registreer om te reageren Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Re: citroen xm tct onderdelen Plaatjes, prijzen en status zou wel een goed begin zijn ;) Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen plaatjes maak ik van de week. het betreft een 20 tct uit eind 97 de velgen en het leer zijn er al uit. verder is de kleur vert vega en zit er een zgan uitlaat onder. verdere opties zijn airco houtlook de bekabeling voor de stoelen hou ik nog even bij het leer :wink: Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen Gelukkig een groene, dat maakt het minder erg... :zwaai: Login of registreer om te reageren En een handtekening!!!!
Re: citroen xm tct onderdelen Uitlaat wil ik wel ! Ga je Pb`en Groet, Jos Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen En ik heb interesse in de achterbumper. Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen achterbumper heb je niks aan Wim. Het betreft een break :wink: Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen In dit geval gaat m'n belangstelling over. :? Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen En wat ga je met het blok doen? :wink: Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen Eh.., past een Breakuitlaat wel op een gewone XM? :? Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen wat ik met het blok ga doen weet ik nog niet. Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen Als je er niks mee gaat doen heb ik nog wel interesse! Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen zo de midden console is er ook uit met het hout :mrgreen: :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Re: citroen xm tct onderdelen
Zitten er elektrieken stoeltjes in? Zo ja, dan heb ik interesse in kabelboompje.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
het betreft een 20 tct uit eind 97
de velgen en het leer zijn er al uit.
verder is de kleur vert vega en zit er een zgan uitlaat onder.
verdere opties zijn
airco
houtlook
de bekabeling voor de stoelen hou ik nog even bij het leer :wink:
:zwaai:
En een handtekening!!!!
Ga je Pb`en
Groet,
Jos