Toch maar eens mijn XM 3.0 V6 uit '97 voorstellen...

Meer foto's volgen, morgen moet ik toch aan het relais werken, ik zal eens zien of ik dan nog een paar plaatjes kan schieten...

Meer foto's volgen, morgen moet ik toch aan het relais werken, ik zal eens zien of ik dan nog een paar plaatjes kan schieten...
Mooie kleur, en er mogen meer foto's komen :wink:
Meer foto`s kan geen kwaad :wink:
Tsja, doordat het opeens mooi weer was lijkt 'ie ook wel goed gepoetst hè ;)
Anyway, meer foto's komen heus wel. Eerst een wasstraat.
Waren dit overigens standaard velgen?
De latere velgen zonder losse naafdop heten Ville de Monte Carlo vanaf de ES9J4 V6 24v.
:shock: de wasstraat :(
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Één keer mee in duitsland geweest pas... En toen zat er een knurft in een BMW voor me waardoor ik niet boven de 220 kon :( :twisted:
Tss.. dan kon ik je gewoon bijhouden met m'n tweelitertje ;)
en de monte carlo is imho de minst geslaagde " exclusieve " velg :oops:
Op de autobahn is het het leukste als er niemand voor je zit, maar ook niemand achter je vooral in D.
Moet nog immer ein mahl im Heimat fahren gehen.....
Gezien het bouwjaar gok ik op Gris Graphite, Fulminator kwam pas later.
Ville de Monte Carlo's daarentegen... :mrgreen: 8)
M'n teedeetje werd auf m Autobahn bij 180 wat licht in de neus, al moet ik zeggen dat ik door de matige weersomstandigheden en het belabberde wegdek (wat soms meer op een betonweg leek) nog enige reserve hield.
Met mijn vorige XM 12v Excl handgeschakeld (ja dit was een echte voordat Mark weer reageert :lol: ) reed ik in Duitsland achter een Touareg V8 en die kon ik met gemak bijhouden. Op GPS kwam ik op 226km/h topsnelheid.
Met de huidige 24v heb ik tot nu toe 243 km/h op GPS gehaald, maar dat zou nu iets beter moeten kunnen. Best wel gaaf om de tellernaald voorbij 250km/h te zien gaan 8)
@ 250 km/h. Lekker veilig ;)
Er zit dus verschil in Monte Carlo velgen?
Die van mij hebben geen naafdop dus dat zijn Ville de Monte Carlo?
Foto's JP?
heeft de cruise van de XM een standje "zo hard mogelijk"? Cool! :D