Als je met zeiknatte regenkleren instapt, ontwasemt een goed werkende airco tig keer sneller dan gewoon blazende lucht (die van buiten komt, en dus ook vochtig is).
Een verse automaat over een handbak all day anyday. Maar t verbruik is al niet gering van zo'n TCT/V6, en de diesels lusten hem daarna helemaal wel :shock:
Kon net geen DSG in mn leasert nemen ivm budget anders had ik t zeker gedaan :) BIj een XM hoort gewoon een automaat 8)
ik moet toegeven dat sinds ik nu een weekje met een dsg rondrij ik het ding toch wel ga waarderen.. :? Werkt ook gewoon eenvoudiger achter het stuur, ff schrijven , ff bellen en niet steeds een handje te kort kome :mrgreen: n
tsja ieder zijn eigen meug.
Ik ben juist gaan zoeken voor de handbak in mijn jacht op een XM. Is ook eigenlijk 1 van de 2 dingen die overbleven van mijn wensenlijstje toen.
Dat was
- geen groene
- een type 2
- v6 24v
- handbak
Vandaag werd LNV II weer door Marcelka thuis gebracht, wát een service! :thumbup: De kriksteun staat weer perfect recht en de roestschade is heel erg mooi en netjes gemaakt. Er is veel meer weggehaald dan oorpspronkelijk te zien was en het is netjes afgewerkt. Ik hoef er helemaal niets meer aan te doen!
Nu op naar het volgende, die verdomde valse melding. Maar ik moet wachten tot ze bij van der Laan het juiste klokkenhuis weer gevonden hebben. Dan kan ik alles afbouwen rond het stuur. Wel zal ik het clingoteurrelais eens opsnorren want daar zit m de crux vermoed ik.
Het was me een waar genoegen om ook eens te kunnen vergelijken met een V6.
En wat voor één. D'r zit wel heul veul power in!! 8)
POWER en KOPPEL :mrgreen: :mrgreen: Ik zou niets anders meer willen. :lol: Ik had JP gesproken en hij heeft er nog een keer mee gereden na al de kleine verbeteringen aan mijn Dame, zoals stuurkogel, reactiestang en vreselijk goed uitgelijnd :clap:
Hij zei mij, dat ik een erg goed koppel onderin had en dat de Dame rijdt "als op een rails", zo strak ligt ze op de weg :wink:
Ik moest er erg aan wennen na de hittepetitterigheid van mijn TCT... Dat was zo'n spetterdame, als eerste weg bij het stoplicht en zo, daarna de V6 moest ik wel even adapteren ... :mrgreen:
Ja ja power en koppel is mooi, maar wat er omheen hangt moet ook wel functioneren natuurlijk. :wink: Bovendien ben ik ook gek op comfort. Dus toch maar kijken naar een 2.0 16v Voiture du Festival of iets dergelijks en daarnaast La TRS inruilen voor een CX TURBO??? :mrgreen:
Ja ja power en koppel is mooi, maar wat er omheen hangt moet ook wel functioneren natuurlijk. :wink: Bovendien ben ik ook gek op comfort. Dus toch maar kijken naar een 2.0 16v Voiture du Festival of iets dergelijks en daarnaast La TRS inruilen voor een CX TURBO??? :mrgreen:
Zover ik weet, functioneert alles bij mijn Dame. Van binnen van alle comfort voorzien, hooguit een schuifdak te wensen, maar daarvoor heb ik dan wel weer airco :)
En ondanks de sportvelgen met lage banden (225-45-18) valt mij het rijdend comfort 100% mee. :mrgreen: En een strakkere wegligging.
Mike, net wat JP zegt, je bent er bijna en het heeft jou veel ellende en ergenis gekost, maar je hebt een unieke Dame met dat mooie leer, 24 kleppert :wink: , ingebouwd remlicht. Zelf veel eraan gesleuteld. Petje af, hoor :clap: :clap:
Ja maar, ja maar..... Mike, stel nu dat alles functioneert. Stel nu even dat niks rammelt en lekt. Heb je wel eens nagedacht over hoe leeg je bestaan dan is? :roll: Ik zit nu met zo'n 'mid-life' crisis met La Soixante. Uit pure wanhoop heb ik gisteren spul gekocht om de lak grondig onder handen te nemen en aan het poetsen te gaan. :grijns:
:lol: IS idd wel een teken aan de wand, als JIJ gaat kijken hoe je de raamstijltjes zwart gaat maken dan ben je technisch wel klaar ja :P
En ik snap ook wel dat gek is als lid van de EVECO geen XM meer te rijden. Maar goed we zullen wel zien.
:lol: Ja, maar díe mensen worden ook niet voor "vol" aangezien! :mrgreen: :mrgreen:
Krijg toevallig net bakwerk pix's binnen! Marcelka dank!
Effe uploaden...
Overigens nog met EJ kontakt gehad. Verkopen heeft weinig zin in een destructieve XM markt. Advies is om toch de laatste problemen aan te pakken met mede XMérs. Maar dat advies hoor ik hier ook van jullie!
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V
Luceo non uro....
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Maar die van jou dus ook...
Me too. :grijns:
Kon net geen DSG in mn leasert nemen ivm budget anders had ik t zeker gedaan :) BIj een XM hoort gewoon een automaat 8)
Ik ben juist gaan zoeken voor de handbak in mijn jacht op een XM. Is ook eigenlijk 1 van de 2 dingen die overbleven van mijn wensenlijstje toen.
Dat was
- geen groene
- een type 2
- v6 24v
- handbak
:lol:
Nu op naar het volgende, die verdomde valse melding. Maar ik moet wachten tot ze bij van der Laan het juiste klokkenhuis weer gevonden hebben. Dan kan ik alles afbouwen rond het stuur. Wel zal ik het clingoteurrelais eens opsnorren want daar zit m de crux vermoed ik.
Luceo non uro....
En wat voor één. D'r zit wel heul veul power in!! 8)
POWER en KOPPEL :mrgreen: :mrgreen: Ik zou niets anders meer willen. :lol: Ik had JP gesproken en hij heeft er nog een keer mee gereden na al de kleine verbeteringen aan mijn Dame, zoals stuurkogel, reactiestang en vreselijk goed uitgelijnd :clap:
Hij zei mij, dat ik een erg goed koppel onderin had en dat de Dame rijdt "als op een rails", zo strak ligt ze op de weg :wink:
Luceo non uro....
Zover ik weet, functioneert alles bij mijn Dame. Van binnen van alle comfort voorzien, hooguit een schuifdak te wensen, maar daarvoor heb ik dan wel weer airco :)
En ondanks de sportvelgen met lage banden (225-45-18) valt mij het rijdend comfort 100% mee. :mrgreen: En een strakkere wegligging.
Mike, net wat JP zegt, je bent er bijna en het heeft jou veel ellende en ergenis gekost, maar je hebt een unieke Dame met dat mooie leer, 24 kleppert :wink: , ingebouwd remlicht. Zelf veel eraan gesleuteld. Petje af, hoor :clap: :clap:
En ik snap ook wel dat gek is als lid van de EVECO geen XM meer te rijden. Maar goed we zullen wel zien.
tis wel lekker dichtbij
Mike, als ik de werkzaamheden aan mijn XM bekijk dan is het bij jouw XM toch nog de puntjes op de i zetten. Nog even doorzetten is het devies :wink:.
:mrgreen:
Luceo non uro....
Nou nee, helemaal niet. Het is toch een eigenschap van evecoleden om in iets anders te rijden? Zeg een biemur.......... :silent:
Krijg toevallig net bakwerk pix's binnen! Marcelka dank!
Effe uploaden...
Overigens nog met EJ kontakt gehad. Verkopen heeft weinig zin in een destructieve XM markt. Advies is om toch de laatste problemen aan te pakken met mede XMérs. Maar dat advies hoor ik hier ook van jullie!
Luceo non uro....