Is voor geïnteresseerden voor het slopen van een V6 exclusive.
Het betreft deze auto: http://link.marktplaats.nl/560163111
Het slopen kan bij mij thuis gebeuren, ik kan voor zeilen en een motortakel zorgen.
Ik kan waarschijnlijk ook zorgen dat het ding bij mij thuis komt.
Re: Sloopmeeting
Een v6 of TCT motor had ik altijd interesse in.. Die van mams reden ook heerlijk! Op termijn zou ik best graag een v6 in het vooronder willen hebben :mrgreen: Dit is de kans dr voor! Alhoewel ik al helemaal niet weet hoe het daar mee staat.. We zullen het zien! Nog maar een week wachten :D :D
Ik zag ook dat de auto nu 12 jaar in het bezit is van deze huidige eigenaar, dus ik zie het wel redelijk optimistisch in :D
En een handtekening!!!!
We zullen eens zien hoe we dat gaan aanpakken!
Als HD-pomp en drukverdeler nog goed zijn wil ik graag meedoen.
Mocht je nog een pallet nodig hebben: die heb ik nog wel liggen, dus die kan ik meenemen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Oja, die wil ik wel hebben de A-stijlen...
-Schakelaar voor tellerbak te verlichten/dimmen
-Tellerbak...
(Sorry voor deze latere reactie, weekend weggeweest)
Citroën das très bien!!!
:mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Het was een 2.0i 16v uit 1999, in het donkerblauw. Precieze kleurcode etc weet ik niet, ben nou te lui om te kijken, maar het is een veel voorkomende kleur blauw :lol:
Het was karig model, maar er zijn een hoop spullen vanaf gekomen!
Misschien makkelijk om te weten voor de sloopmeeting, mocht je nog wat nodig hebben van een type 2.
Als er iets is wat je nodig hebt, even duidelijk aangeven dat het de type 2 sloper betreft. Kan ik de zaken ook een beetje uit elkaar halen. :)
Maar nu stappen we zaterdag ochtend vroeg in de bus om naar het Deurnse land te gaan, en de donormadame op te halen. We zijn benieuwd...
Luceo non uro....
Luceo non uro....
En Goossens zit daar natuurlijk bekend om het audioteam en "der Trabi" een demo auto vol met audio
Zo en nu weer on topic: Djidde, zijn er nog serie 1 spiegels beschikbaar van één van de slopers. Vannacht een stelletje vandalen langsgehad nl.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
En een handtekening!!!!
Past dat wel op een 16V??
Enne Djidde: nog éééééééén nachtje!! :lol:
En een handtekening!!!!
Nog maar 1 nachtje idd, ik is zo benieuwd! :mrgreen: Ook omdat mijn nieuwe velgen er op zitten :lol: