Als je de ruimte hebt, is stallen uiteraard de beste optie. Slopen is idd doodzonde. Verkopen levert je niet veel op nu. Stallen en over 10 jaar verkopen dan maar?
Tsja, de ruimte is er wel, niet hier, maar 500 mtr verderop. Houden dus maar?? :mrgreen: Ik denk wel dat het de meest realistische oplossing is, Heb 'r vanavond nog eens goed gewaxed en schoongemaakt en dat moet ik dus eigenlijk niet doen want dan kun je er weer geen afstand van nemen. :roll:
Mijn blokjes velgen hadden trouwens inmidels aardig wat aanslag. Even met de Belgom allu er overheen en het is weer als nieuw! Tot nu toe bevalt het me prima dat ze niet in de blanke lak staan!
Naadje weer Mike. Ook vanuit hier het advies om te schorsen en te stallen, maar je zal niet anders verwacht hebben denk ik :wink: .
Zuur dat het nog niet wil aantrekken met de zaak. Hopelijk snel betere tijden!
K*t crisis! Ik kan me niet indenken dat je na al dat ( ombouw) werk je deez vd hand wil doen. Dus stallen. :wink:
Wat een mooi plaatje is ut.
Alles komt goed
Mijn blokjes velgen hadden trouwens inmidels aardig wat aanslag. Even met de Belgom allu er overheen en het is weer als nieuw! Tot nu toe bevalt het me prima dat ze niet in de blanke lak staan!
Vanaf nu kan het eigenlijk alleen maar weer beter gaan, de markt trekt weer aan maar je zult wel net als ons in de laatste coupé zitten.
vwb de velgen, dat is de info waar ik al een tijdje naar uit zat te kijken. En hoe houd het grijze zich zonder de 'extra' bescherming?
Oke oke! :lol: Ze blijft dan maar in den mottenballen! Tsja de crisis zit echt in onze hoek, woningmarkt en de bouw, net als bij Mark. Wordt gewoon een kwestie van de langste adem.
Het grijs is gepoedercoat Mark, dat geeft geen krimp, tis niet gelakt dus!
Verkopen heeft helemaal geen zin joh, gewoon op blokken dan heb je ook geen kosten. Tenzij je al een tekort aan geld hebt dan is soms verkopen de enige optie maar dan mag je alsnog in je handjes wrijven met 2000.
Vervelend Mike. Gelukkig heb je de kans om de dame goed weg te zetten. Ik zou ook gaan voor die optie.
Alhoewel maar blijven kijken naar iets waar je niks mee kunt is ook niet alles.
Bovendien weet je maar nooit of je er iemand gelukkig mee kunt maken die er èn geld voor geeft èn er heel gelukkig mee wordt.
Maar dat was je dus al aan het proberen via Marktplaats. Of had je de advertentie nog niet geplaatst?
Stallen is naar mijn mening ook de beste optie. Na alles wat er aan gedaan is is het echt de auto die je ervan wou maken! Mocht je ooit hulp nodig hebben of onderdelen als je weer gaat rijden hoor ik het graag :)
Dank voor de aardige woorden allemaal! Nee Marcel, ze komt niet op MP te staan hoor. Ben net naar de boer geweest en hij maakt een slaapplaats vrij dan kan ze er morgen heen.
Een xm minder op de weg, dat komt het stadsbeeld van Eindhoven niet ten goede. En dat doet soms al zo'n pijn aan je ogen... (alhoewel een cx ook geen onaardige auto is...)
Ik zou hem ook stallen en soms er gewoon op een stoeltje naar gaan zitten kijken, ook fijn!
Mike, ik sluit mij bij bovenstaande forumleden aan dus ....+1 :(
Las je laatste berichten van je topic en wil je vanuit een regenachtig Friesland op de valreep ook nog even een hart onder de riem steken. ook mijn advies is: Lekker stallen/schorsen dat zwarte monster en zeker niet wegdoen. Krijg je geheid spijt van en de markt voor xm's is zo slecht dus van de prijs ga je echt niet vrolijk worden. Je hebt er bovendien al aardig wat geld in zitten en ondanks de leeftijd van jouw xm vind ik haar nog altijd een pracht van een wagen om te zien. Vooral nu met dat mooie interieur. Dat doet zeker niet onder voor het interieur van menig ander (lederen) xm interieur en vind ik misschien nog wel mooier dan het interieur van mijn eigen Yvette. En dat wil wel wat zeggen! Gelukkig heb je de cx nog en kun je toch nog lekker zweven. Ondanks alles ben je in dat opzicht nog steeds een bevoorrecht mens :wink:.
We hopen met z'n allen dat die pokke crisis snel overgaat want daar hebben we allemaal last van. Verder hoop ik dat er snel betere tijden voor jouw branche/bedrijf gaan aanbreken. Dus kop op Mike!
:wink: Ja jongens, we moeten nu wat keuzes maken. Tuurlijk krijg je never nooit niet terug wat je erin gestoken hebt maar iemand die een XM zoekt en er zijn hobby van maakt heeft met LNV wel een bijzondere XM!
Maar ik blijf jullie wel volgen hoor..en eens komt er weer een grote Troen terug!
Helemaal waar natuurlijk, als LNV een liefhebber krijgt is het natuurlijk helemaal mooi!
Succes met alles iig Mike, en we zien vanzelf wel weer een grote Troen. (wel een groene toch?) :mrgreen:
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V
Nu hoop ik dat je deze XM niet verkoopt en lekker gaat stallen totdat de situatie weer beter is.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Luceo non uro....
voor die 2 rooitjes zou ik haar niet wegdoen, en dat is idd waarschijnlijk de meest reëele prijs om op t moment.
wel balen :(
Zuur dat het nog niet wil aantrekken met de zaak. Hopelijk snel betere tijden!
Wat een mooi plaatje is ut.
Alles komt goed
Vanaf nu kan het eigenlijk alleen maar weer beter gaan, de markt trekt weer aan maar je zult wel net als ons in de laatste coupé zitten.
vwb de velgen, dat is de info waar ik al een tijdje naar uit zat te kijken. En hoe houd het grijze zich zonder de 'extra' bescherming?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Het grijs is gepoedercoat Mark, dat geeft geen krimp, tis niet gelakt dus!
Alhoewel maar blijven kijken naar iets waar je niks mee kunt is ook niet alles.
Bovendien weet je maar nooit of je er iemand gelukkig mee kunt maken die er èn geld voor geeft èn er heel gelukkig mee wordt.
Maar dat was je dus al aan het proberen via Marktplaats. Of had je de advertentie nog niet geplaatst?
Laten we hopen dat de business weer aantrekt...
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
En een handtekening!!!!
Gewoon stallen en af en toe de motor eens laten draaien of zelfs stiekem een stukje rijden om de boel gangbaar te houden. :wink:
Een xm minder op de weg, dat komt het stadsbeeld van Eindhoven niet ten goede. En dat doet soms al zo'n pijn aan je ogen... (alhoewel een cx ook geen onaardige auto is...)
Ik zou hem ook stallen en soms er gewoon op een stoeltje naar gaan zitten kijken, ook fijn!
Maar serieus: Nooit weg doen, eeuwig zonde.
Las je laatste berichten van je topic en wil je vanuit een regenachtig Friesland op de valreep ook nog even een hart onder de riem steken. ook mijn advies is: Lekker stallen/schorsen dat zwarte monster en zeker niet wegdoen. Krijg je geheid spijt van en de markt voor xm's is zo slecht dus van de prijs ga je echt niet vrolijk worden. Je hebt er bovendien al aardig wat geld in zitten en ondanks de leeftijd van jouw xm vind ik haar nog altijd een pracht van een wagen om te zien. Vooral nu met dat mooie interieur. Dat doet zeker niet onder voor het interieur van menig ander (lederen) xm interieur en vind ik misschien nog wel mooier dan het interieur van mijn eigen Yvette. En dat wil wel wat zeggen! Gelukkig heb je de cx nog en kun je toch nog lekker zweven. Ondanks alles ben je in dat opzicht nog steeds een bevoorrecht mens :wink:.
We hopen met z'n allen dat die pokke crisis snel overgaat want daar hebben we allemaal last van. Verder hoop ik dat er snel betere tijden voor jouw branche/bedrijf gaan aanbreken. Dus kop op Mike!
gr, René
It'is not a car, it is a Citroën you stupid Woman!
HiddenPlaces.nl - Creative & Artistic Photography
inmiddels pagina 3 (met 100 per pagina) van MP...
Maar ik blijf jullie wel volgen hoor..en eens komt er weer een grote Troen terug!
Succes met alles iig Mike, en we zien vanzelf wel weer een grote Troen. (wel een groene toch?) :mrgreen:
Volgen.... hoezo..? Ik verwacht je elke dag in het koffiehuis!
Luceo non uro....
;)
En een handtekening!!!!
Luceo non uro....