Wie heeft er nog 1 liggen die `em kwijt wil ? Nr.1 op het plaatje. http://www.mijnalbum.nl/Foto-FGSB8AVI-D.jpg Groet, Jos Re: elektroklep (drukregelaar) turbo als het goed is moet ik die nog wel hebben liggen Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Dat is mooi als je die hebt . :D :D :D Haal ik gelijk dat display bij je op . 8) Ik ga je verder Pb`en :zwaai: Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Kan hier een slotje op? Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Heb nog geen antwoord Wim , maar dat zal wel goed zitten. :D Zag dat Bart Hebben ze ook nog heeft. Doe maar dan 8) Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo welk citroen nr staat er op jou onderdeel zal ik zo even kijken in de garage :wink: Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Jim , er staat 9260 op. Made in Monaco! :D Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo :( helaas zat het onderdeel er niet bij zover ik kon zien :( Login of registreer om te reageren Re: elektroklep (drukregelaar) turbo :( Jammer ! :( Ik ga verder met je Pb`en. Rij ik door naar Bart Ebben voor de elektroklep. Doe er maar een slotje op Wim en bedankt. Groet,Jos Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo als het goed is moet ik die nog wel hebben liggen Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Dat is mooi als je die hebt . :D :D :D Haal ik gelijk dat display bij je op . 8) Ik ga je verder Pb`en :zwaai: Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Heb nog geen antwoord Wim , maar dat zal wel goed zitten. :D Zag dat Bart Hebben ze ook nog heeft. Doe maar dan 8) Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo welk citroen nr staat er op jou onderdeel zal ik zo even kijken in de garage :wink: Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo Jim , er staat 9260 op. Made in Monaco! :D Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo :( helaas zat het onderdeel er niet bij zover ik kon zien :( Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo :( Jammer ! :( Ik ga verder met je Pb`en. Rij ik door naar Bart Ebben voor de elektroklep. Doe er maar een slotje op Wim en bedankt. Groet,Jos Login of registreer om te reageren
Re: elektroklep (drukregelaar) turbo
Haal ik gelijk dat display bij je op . 8)
Ik ga je verder Pb`en :zwaai:
Zag dat Bart Hebben ze ook nog heeft.
Doe maar dan 8)
Made in Monaco! :D
Ik ga verder met je Pb`en.
Rij ik door naar Bart Ebben voor de elektroklep.
Doe er maar een slotje op Wim en bedankt.
Groet,Jos