Had jij niet een SX? In which case er wat custom gefabriceerd zou moeten worden...
Als je toch een VSX hebt kun je een kabelboompje uit een sloper gebruiken.
Zelf kabelboompje maken is niet rampzalig veel werk, mits je weet wat je wil en waar je de spanning vandaan gaat halen.
Het mooist zou zijn als je het kabelboompje helemaal laat doorlopen tot je zekeringkastje, waar je het een eigen zekering geeft.
De meeste mensen vinden dit teveel werk en knopen het aan de voeding van de sigarettenaansteker bijvoorbeeld.
Allerhande andere elektrieke zaken ter hoogte van de middenconsole en richting achterdeur.
De kabelboom uit Djidde's sloper heb ik toentertijd meegepikt om daar het gedeelte voor de electrische middenarmsteun uit te slopen (en te gebruiken). De resten heb ik nog wel, maar is niet meer netjes en zeker geen plug en play.
Als ik het zo zie voedt die middelste nu alleen je sigarettenaansteker en de geschakelde verlichting daarvan.
Er zit echter nog wel een geschakelde en een permanente plus op, die momenteel niet gebruikt worden.
Die zou je mooi kunnen gebruiken voor je stoelen.
Ik zou zelf wat in elkaar fröbelen. Al dan niet op basis van de resten van Marc's kabelsalade.
Als je alleen electrische stoelen wil is het goed te overzien.
Re: GEZOCHT : kabelboomp voor elektrieken stoelen
Als je toch een VSX hebt kun je een kabelboompje uit een sloper gebruiken.
En ik maar denken dat een VSX die kabelboom al wel zou hebben.
Is het moeilijk/veel werk? :roll:
of zelf de bekabeling maken
Het mooist zou zijn als je het kabelboompje helemaal laat doorlopen tot je zekeringkastje, waar je het een eigen zekering geeft.
De meeste mensen vinden dit teveel werk en knopen het aan de voeding van de sigarettenaansteker bijvoorbeeld.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
I can always proven to be wrong.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Maar als er zo'n brede witte stekker ligt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar ik heb nog niet gekeken...
Kzal dat dit weekend ff doen.
Nu die sloper nog.... :mrgreen:
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Die middelste heeft nog veel vrije uitgangen... :mrgreen:
De kabelboom uit Djidde's sloper heb ik toentertijd meegepikt om daar het gedeelte voor de electrische middenarmsteun uit te slopen (en te gebruiken). De resten heb ik nog wel, maar is niet meer netjes en zeker geen plug en play.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Er zit echter nog wel een geschakelde en een permanente plus op, die momenteel niet gebruikt worden.
Die zou je mooi kunnen gebruiken voor je stoelen.
Ik zou zelf wat in elkaar fröbelen. Al dan niet op basis van de resten van Marc's kabelsalade.
Als je alleen electrische stoelen wil is het goed te overzien.