Mijn zojuist aangeschaft XM ( 1999) heeft beschadigde chroomfolie aan de rubber strips van de bumpers en deuren.
Weet iemand hoe dit te vervangen is. . Het zijn steeds stukjes ter lengte van 200 mm die er af zijn.
Roberto.
Weet iemand hoe dit te vervangen is. . Het zijn steeds stukjes ter lengte van 200 mm die er af zijn.
Roberto.
Re: schade sierstrippen XM
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
En dan niet plastic met chroom laagje maar echte.
Zitten ook op mijn auto.
Weet iemand nog welk bedrijf dat is?
http://www.hagen-schildkamp-techniek.eu/page_contenu/contenu2.html#sier…
Een nieuw alternatief kan echter nu ws ook. Sinds kort schijnt er "chroom" folie te zijn om auto's te wrappen. Dat zou je natuurlijk zonder problemen op alle strips kunnen aanbrengen.
Dit heb ik gezien alleen heb je dan voor de bumpers een lengte nodig van meer dan 2 meter.
Ik heb nu 2 strips van de deuren gedaan met laminaat tape en dit zit al weer een jaartje en ziet er ook nog goed uit.
Maar voor de voor en achterkant is bovenstaande folie beter daar je het kan vervormen in de bochten.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Mochten er aan de hand van het resultaat meer mensen zijn, dan valt dat wel te regelen.
Dat wrappen is sowieso wel een leuke techniek.
Niet dat ik nu m'n xm chroom ga wrappen natuurlijk :wink:
Al zou ik wel eens willen zien hoe dat er uit ziet.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.