La Noir Verni werd XM V6 24V

2.0 TCT VSX aut. 1999 - 397.000 km - RIP

Permalink

Fijn Mike dat nu eenmaal de beslissing er was ze te verkopen dit ook redelijk snel gebeurd is.

Afscheid van zo iets valt zwaar maar gelukkig gaat iemand anders er weer zweefplezier van hebben.

Als je nog eens XM wilt rijden kom je gewoon mijn TCT weer eens lenen. :wink:
Permalink

Tried it but didn't quite get there...
Natuurlijk feliciteer ik Mike, en ik bedank alle forumleden die en masse onderdelen besteld hebben in -mede- een poging mij te sponsoren bij de aankoop van LNV.
Ik hoop dat we de nieuwe eigenaar hier nog mogen begroeten (je plugt de club toch wel ff, Mike? Hij kan niet zonder ons met de troubles that will cross his way undoubtedly :wink: ) en ik hoop vooral dat hij heel erg veel plezier heeft van dat zwarte monster.
Zoals ik per PB al zei Mike: blijf vooral hier rondhangen! Anders zijn we een stuk meubilair kwijt :mrgreen:

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

2.0 SX 1995 LPG

Permalink

Gefeliciteerd dan toch Mike. Ik hoop dat je nog blijft hiero, Joe hebt leuke teksten. En zoveel uren in de XM neus gestoken voor de CM stand!
Ik blijf aan je denken elke keer als ik mun raampje opendoe, die heb ik van jou. :mrgreen:

XM 2.0 TCT automaat

L' éminence grise

ex-2.0 TCT VSX,brun quad

ex-2.1 td Prestige, noir verni

ex-2.0 TCT, grijs

ex-2.0i comfort wit

Permalink

Hee mike,
Mooi dat je haar hebt kunnen verkopen, hoop dat je er nog een redelijke prijs voor hebt kunnen vangen, dat was ze zeker waard!

L' éminence grise

TCT Series 2 Madame Morette

TCT Series 1 Madame Kitty Noir

Permalink

Aan de ene kant fijn dat ie verkocht is, aan de andere kant erg zuur..
Ik hoop dat je de nieuwe eigenaar wel hebt gewezen op de club, het forum en het topic?

Want lidmaatschap is inbegrepen bij LNV, toch?
Permalink

De prijs is nooit redelijk natuurlijk, daarvoor is het ook te veel hobby. Zuiver aankoop/verkoop valt de afschrijving nog wel mee. Maar ja, wat je er allemaal aan gedaan hebt zie je niet meer terug. De XM zal zeker een waarde houden, maar daarvoor moeten er eerst nog veel sneuvelen vrees ik. En het gaat pas beginnen als de eerste belastingvrij worden, waaronder LNV in 2018, 5.5 jaar nog.
Ik zal Maarten, zo heet de nieuwe eigenaar, zeker nog op het forumen de club wijzen natuurlijk!

Erik, wat heb je toch een rete-gave-avatar! 8)
Permalink

tegen de tijd dat een xm belasting vrij wordt hebben ze al lang iets anders gevonden :lol:
de waarde van een auto heeft in mijn ogen ook niks te maken met de wegenbelasting maar meer met vraag en aanbod.

verder is een xm pas na 30 jaar vrij van het stukje wegenbelasting :wink: dus de eeste xm is pas in 2019 :mrgreen:
Permalink

De waarde heeft dus wel degelijk met de wegenbelasting te maken hoor! Met name bouwjaar 1986 - 1987 - 1988.
Kijk bij dezelfde modellen, maakt niet veel uit welk, maar eens naar de prijzen!
Ik had in mijn autoscout advertentie geen bouwjaar vermeld, prompt wordt je bestook met vragen van welk jaar de CX is. Na een week wel vermeld: et du silence!
Dus in die zin wel vraag en aanbod verhaal, maar bepaald door de wegenbelasting!
Permalink

ik heb zelf mijn cx nu bijna 10 jaar en deze is in de tussentijd belasting vrij geworden maar kwa prijs echt niet veel gestegen
zelfde met bijv een xm die zijn pas over min 6 jaar belastingvrij maar de prijs begint al licht te stijgen in de markt omdat er een groep liefhebber zijn die graag zo auto willen dus de vraag stijgt.

verder ben ik van menig dat de wegenbelasting achterhaald is en afgeschaft moet worden want het kan veel makkelijker en eerlijker :wink:
Permalink

Wat ik een beetje vreemd vindt is dat XM met tussen de 150-200K kilometers ineens 5000 of 6000 euro moeten kosten, terwijl mijn auto nog geen 100 euro opbrengt met nog geen ton ervaring meer.
Mijn ervaring is dat je ff een jaar (of twee) ellende hebt met auto's die enkele jaren hebben stilgestaan. Dus je betaalt flink voor een auto met potentie tot kinderziekten de komende tijd.
Maargoed, we dwalen idd een beetje af van het LNV verhaal.

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

naar mijn mening stijgen de prijzen licht van de xm die in nette en goede staats zijn dat er ook nog een hoop op rij wagens zijn doet daar niks aan af.
als je naar de type 1 kijk een jaar of 5 geleden zag je die voorbij komen voor meer dan 2000 euro op een enkeling na nu kom ik er bijv al 10 tegen op autoscout.
maar het blijf gewoon koffiedik kijken wat er met de prijzen gebeurd

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

Welkom Mike!

Foto's via mijnalbum of zo.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

welkom hier.
en ben benieuwd naar je foto's
Permalink

IK zal me daar eens in gaan verdiepen Stoof! He, ben jij secretaris van de
Citro sport?? Cool 8)
Permalink

Zo, dadelijk op weg naar Abbenes, van der Laan. Die gaat de lekkage beoordelen en hopelijk fixen voor een coulant bedrag. Rete spannend. Zal "the verdict" van La Noir Verni worden... :?
Permalink

ja ben daar de secretaris/ vice voorzitter. tevens ex-hoofd evenementen.
Heb misschien eea gemist, maar wat voor lekkage heb je????

en het uploaden van foto's doe je idd door ze op een photobucket oid te zetten en dan gebruik je de img knop. een keer voor het linkje naar de foto en een keer erna. :wink:
Permalink

Ja is een heel verhaal van die lekkage. Zit aan het stuurhuis. Maar heb daar nog niet veel over verteld, ook niet op cifo. Wacht eerst maar eens de uitslag af. Van der Laan kent een methode om zonder demontage de teflon ringen te vervangen,

Arjan Bosman was er ook naar toe maar uiteindelijk bleek de lekaage wel bij het stuurhuis maar was het niet het stuurhuis zelf. Daar hoop ik ook een beetje op....

Vandaar dat het dus spannend is. En moet nu vliegen, want moet om 10.00 uur bij de Lucht zijn om mijn meerijder te ontmoeten!

Ciao

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

Weet jij eigenlijk wel hoeveel die deksels op je blokjes velgen waard zijn ?

Ohja, picassa werkt niet echt lekker, probeer mijnalbum.nl maar eens

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

Eh nee eigenlijk niet...

Ja, wat een gekloot met dat picasa. Morgwn mijn album dus mar proberen.

Ga zo naar bed, oogies willen niet meer en bril helpt ook niet.

Nah, wat kosten ze?