Djidde's 2.0i 16v '95

XM 3.0 V6 24v Aut 1998

Een goedenavond! 
Ik ben Djidde, 18 jaar te winterswijk, en trotse bezitter van een Citroën XM 2.0i 16V SX!
http://up.picr.de/8038990bbg.jpg
Het is absoluut niet de mooiste, nodige krassen, deuken, afdrukken, losse stoelen.. Maar ben er toch wel dol op.
In maart gekocht dit jaar, met de volgende problemen:
-De vering zat compleet vast, het leek meer een rijdende baksteen dan een comfortabele citroën.
-Het schuifdak zat dichtgekit  :wtf: 
-Brakke veerpoten
-Losse stoelen
-Motor liep absoluut niet goed.
Bijna alles kunnen verhelpen, complete interieur vervangen, zit nou een mooi cremekleurig leder interieur in, uit de kapotte auto van moeders, Micheline (ook op dit forum, dit is tevens de auto die vandaag apk goedgekeurd is)
Ben verzot op deze auto geraakt en besloot me daarom maar aan te melden!
Meer foto's volgen!

XM-TCT break 97, V6-12 klappert '97, 2.0 16v '98, XM-V6 24 klappert break '99

Permalink

De dame gaat maandag naar Dr D voor wat laswerk, en die heeft nog een uitlaat liggen...

Luceo non uro....

Ach, het kan altijd nog erger: ik heb een originele Troen kat, een Bosal voordemper, Johny Walker middendemper en USN Centauri einddemper. En geloof me, dat past voor geen meter. :twisted: Het is dat het vastzit en APK-fähig is maar daar is ook alles mee gezegd.
Permalink

En here I was, thinking that I was creative met een PSA/Bosal combinatie. Die overigens ook niet tot volle tevredenheid stemt.
Heb laatst een nieuwe ori uitlaatklem gehaald, misschien dat dat nog gaat helpen in de eeuwige strijd om de uitlaat goed uitgelijnd onder mijn XM te houden... De andere had ik vorig jaar al vervangen.

@ Miche: als het naar Dr. D. gaat komt alles ongetwijfeld goed.

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

Walker is het slechts passende spul dat ik ooit heb gezien, en mogelijk ook hetgeen wat het snelst weer 1 wordt met de natuur. Maargoed, het kost ook bijna niets, t enige wat goedkoper is is geen uitlaat ;)

XM TCT `94

Delahaye 175 S Roadster

Permalink

Ik heb een 2.0 inj. uitlaat onder mijn TCT :D
Gert de Jong was uiterst verbaasd , kon helemaal niet volgens hem.
Nou , kan dus mooi wel :mrgreen:

XM 3.0 V6 24v Aut 1998

Permalink

Genoeg opties dus :mrgreen: Dr D. had nog een mooie uitlaat liggen, die gaat er maandag onder. Roestplekje word ook door hun aangepakt, is 1 van de plaatjes op het subframe. Lekkage is er al lang niet meer. Over de banden; Mark, ik ben al klaar met denken, kom ze volgende week wel halen :mrgreen:

XM 3.0 V6 24v Aut 1998

Permalink

Nieuwe APK! Uitlaat was niet nodig, dr D heeft de roest aangepakt en de LHM was van een oude lekkage, gewoon droog vegen dus. Weer een jaartje zweven! :mrgreen:

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Good job done, Djidde.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Permalink

Ik sluit mij gaarne bij de vorige spreker aan.
Dit zijn de betere (en goedkope!) berichten. Gratz Djid!

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

Permalink

waarbij we even niet vermelden dat madame op 4 hagelnieuwe 4 seizoenenbanden rondrijdt en Dr D ook niet voor niets last...

Tja safety first.. 8)

Luceo non uro....

XM 3.0 V6 24v Aut 1998

Permalink

Vandaag blokjesvelgen met kapjes overgenomen van Mark! Lekker aan de slag daar mee. Gingen gepaard met 2 sets banden, ik kan weer vooruit!! Tevens 2 ledstripjes gekregen voor 3e remlicht in de smokebalk 8)
Mark, hartstikke bedankt voor de mooie spullen en de gezelligheid, binnenkort gaat mijn XM weer mooi een stapje vooruit :D

XM 3.0 V6 24v Aut 1998

Permalink

Zo, rookbalk met ledstrip zit gemonteerd. Heb alsnog gewoon de oude balk van Mark gebruikt, terwijl hij net zo veel moeite had gedaan om de strip er uit te peuteren :mrgreen:. Ik vond hem zo mooier, misschien verandert mijn mening daar nog over. Foto's volgen nog!

Xsara Coupé 1.6 16V VTR

BX 1,9 DIGIT

XM 3L V6 Exclusive auto

Permalink

Huh is er iets met Mark z'n Xm gebeurd?

Maarre blokjes velgen zijn erg gaaf!

Citroën das très bien!!!

Permalink

Nee hoor, alles te categoriseren onder de noemer "voorraad" :mrgreen:

Luceo non uro....

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

furriegurrie zegt:

wat een aparte blokjesvelgen.....

Ja dat zijn hele speciale, die kunnen zich vermommen als speedlines! :mrgreen:

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)