Wie oh wie heeft er nog een spiegelschakelaar type 2 over ? Is ernstig aangetast wegens lekkende antennevoet :lol: Bij voorbaat dank, Jos Re: spiegelschakelaar type 2 Ff duwtje gegeven :D Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Heb ik liggen. Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Ik ga je Pb `en :D . Groet, Jos Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 FF openmaken en contacten schoonmaken voordat je de nieuwe monteert, en je gaat heel tevreden zijn 8) Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen. Re: spiegelschakelaar type 2 Al gedaan . Gedrukte bedrading is ernstig aangetast , dus doet niet veel meer. Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Slotje d'r op? :moderator: Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Prima Wim , doe maar. :zwaai: Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Ik heb nog geen PB van je ontvangen? Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Jos Haeftinck zegt: Al gedaan . Gedrukte bedrading is ernstig aangetast , dus doet niet veel meer. Daarom had ik het ook over 'de nieuwe' , goochem :wink: Good luck, Coentje heeft doorgaans goede waar. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen. Re: spiegelschakelaar type 2 Coen , had `em wel verstuurd :shock: . Is iets misgegaan zeker :lol: . Zal het weer eens proberen. Coentje for President :clap: Sorry CDPF :oops: , was beetje laat geworden :mrgreen: Login of registreer om te reageren Re: spiegelschakelaar type 2 Coen roeleert de bergtop!! @Jos: geen probleem, zolang jij die schakelaar maar krijgt. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen.
Re: spiegelschakelaar type 2 FF openmaken en contacten schoonmaken voordat je de nieuwe monteert, en je gaat heel tevreden zijn 8) Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen.
Re: spiegelschakelaar type 2 Al gedaan . Gedrukte bedrading is ernstig aangetast , dus doet niet veel meer. Login of registreer om te reageren
Re: spiegelschakelaar type 2 Jos Haeftinck zegt: Al gedaan . Gedrukte bedrading is ernstig aangetast , dus doet niet veel meer. Daarom had ik het ook over 'de nieuwe' , goochem :wink: Good luck, Coentje heeft doorgaans goede waar. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen.
Re: spiegelschakelaar type 2 Coen , had `em wel verstuurd :shock: . Is iets misgegaan zeker :lol: . Zal het weer eens proberen. Coentje for President :clap: Sorry CDPF :oops: , was beetje laat geworden :mrgreen: Login of registreer om te reageren
Re: spiegelschakelaar type 2 Coen roeleert de bergtop!! @Jos: geen probleem, zolang jij die schakelaar maar krijgt. Login of registreer om te reageren XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie. Turbo's blazen. Schokbrekers zuigen. V6-en huilen.
Re: spiegelschakelaar type 2
Groet,
Jos
Gedrukte bedrading is ernstig aangetast , dus doet niet veel meer.
Daarom had ik het ook over 'de nieuwe' , goochem :wink:
Good luck, Coentje heeft doorgaans goede waar.
Is iets misgegaan zeker :lol: .
Zal het weer eens proberen.
Coentje for President :clap:
Sorry CDPF :oops: , was beetje laat geworden :mrgreen:
@Jos: geen probleem, zolang jij die schakelaar maar krijgt.