Beste XM rijders,
Ik ben opzoek naar een temp. sensor voor de inlaat van de warmelucht.
Wie kan mij helpen aan een goede sensor type 6445 E2
Dank alvast :zwaai:
Gr Jos
Ik ben opzoek naar een temp. sensor voor de inlaat van de warmelucht.
Wie kan mij helpen aan een goede sensor type 6445 E2
Dank alvast :zwaai:
Gr Jos
Re: Temp sensor
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Afhalen in Almere tegen een kleine bijdrage in de stroppenpot.
Je zou me een enorm plzier doen als je hem wilt opsturen.
Bedankt Jos
Op deze foto ligt het hele kachelhuis los en is het complete dash al verwijderd. Dat hoeft niet, je kunt er redelijk bij als je in de voetenruimte van het bijrijderscompartiment duikt.....
Je hebt een PB.
Ik heb dat ding eruit gehaald.
Er staan de volgende nummers op
1210
8470760
Valeo Thermique
Zijpaneel eraf van de middenconsole (3 thorxen en een bout nummer 10) .
- Grijze rooster vooraan eraf 2 (thorxen 20)
- Vierkante rooster eraf (Thorx 10 of 15)
- Bout los draaien (er zit een gat in de bekleding)
Schoppaneel bijrijderskant eraf (4 thorxen)
Demonteer de schopplaat onderaan het dashboard aan de passagierskant. Deze zit vast met 4 torx 20 schroeven, een klikverbinding bovenaan tegen de middenconsole en een platte "schijf" helemaal links achterin die eraf te draaien is. En je ziet het ding zitten. Om de onderste buis. Moest ook even zoeken, maar foto van Furriegurrie is die te zien.
Zit met een clipje om de onderste buis. Metalen clip los en stekker loshalen (zit met zo'n metalen clipje vast, even een gedoe om het eraf te krijgen.).
Als je het onderdeel ziet weet je direct hoe je het monteren
Forum bedankt.
waar woon jij ergens in Deventer? Ben jij wel eens bij mij geweest voor onderdelen?
[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"510","attributes":{"alt":"","class":"media-image","typeof":"foaf:Image"}}]]
Hij doet niets liever dan ze uit elkaar slopen!!!
:rofl: :rofl: :rofl:
En een handtekening!!!!
En dat ook nog tegen schijtprijzen.
En een handtekening!!!!
Luceo non uro....
Maargoed, dat wordt een beetje offtopic ;) Als je tips of trics of een lexia nodig hebt valt er altijd wat te regelen. Zo'n ami ben ik dan ook wel weer. Maar mensen belichten het liefste wat ze het zelf het leukste vinden natuurlijk.
Ik neem Matthijs niks kwalijk hoor! Maar ik ben wel zo dat ik het maar niet over mijn hart kan verkrijgen om mijn 'oude' XM weg te doen...
En een handtekening!!!!