Wie heeft er nog een goed werkende turbo voor een XM tct uit 1998 liggen en wil/moet hiervan af. De mijn is helaas overleden en wacht op smart op die 50PK extra.
Als iemand tegenwoordig een fatsoenlijke turbo heeft laat hij die denk ik wel op de plank liggen :wink: Ik heb ook horrorverhalen gelezen over mensen die 3 keer een turbo hebben moeten wisselen of zo.. Reviseren is geen optie meer?
Check het kenteken bij RDW. Coentje weet zijn resources :wink:
Maar dan moet er nog flink wat van de prijs af!
Met een sloopmeet kom je waarschijnlijk net uit de kosten als je er 150 ballen af weet te kletsen.
Zo, de andere turbo (bedankt Peter) heb ik in huis, woensdag monteren, ben benieuwd, zijn er nog zaken waar ik op moet letten met demontage en montage? BV welke pakkingen?
Ik heb wel 'ns een offerte opgevraagd bij HOET toen het nog Turbo-World heette daar werd ik niet blij van: zo'n €900,-. Die Garretts uit de TCT zijn zowel nieuw als gereviseerd erg dure dingen. :?
Re: Gezocht: Turbo voor een XM tct uit 1998
http://link.marktplaats.nl/596533644
En houd je een sloop meeting.
Is dat een TCT dan Coen?
Staat er niet bij .
Maar dan moet er nog flink wat van de prijs af!
Met een sloopmeet kom je waarschijnlijk net uit de kosten als je er 150 ballen af weet te kletsen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Je hebt een PB
Achterstallig onderhoud brengt iedere XM op de sloop.
En dit topic gaat op slot. :moderator: