Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Leuk sloopprojectje?
Vert Vega serie 1 2.1TD aut. break met leer en airco.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Ja, staat er niet bij, maar automaatbak zal wel naar de Philippijnen zijn.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Ach so! :shock:

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

serie 1 V6 met 290.000 km, op marktplaats!

Permalink

Mooie bak inderdaad, als de beschreven onderhoudshistorie klopt is ut een topper.
425 euri geboden momenteel...

Het kost écht niks meer he, de XM's nowadays. Je krijgt er dus ook niks meer voor.

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

Ah bingo, dat is een bekende!

Zijn dame prijkt al boven menig nieuwsbrief alsook in de header van de website (die foto van de paravan met dat extreme zonlicht erop)
En als je zijn foto collectie ziet, man man man daar is echt een hoop aan gebeurd :shock:.

edit: maar even contact gezocht met de verkoper. Is precies mijn eerste XM, kleur uitvoering die mag bij mij de stalling in voor later :D

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

OK ik blijf er vanaf. Is toch 'maar' een 12V, dat heeft geen meerwaarde op een TCT :mrgreen:
Nee serieus, lijkt een buitenkansje. Als ik er momenteel een zocht zou ik defenitely gaan kijken.

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

Snotverdomme...en in een rete zeldzame kleur ook nog eens! :shock:

http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqRHJBwFCQ3Y9tVqBQtLoC7fGg~~60_85.JPG

Leuke tekst ook van de verkoper...
Toon mij een XM uit het jaar van introductie in deze staat en u krijgt deze gratis mee. Alle anderen betalen 5950 euro en gaan zelf naar de RDW voor invoer.
Permalink

Dit is lichter dan Brun Quad op de foto. Wel een mooie kleur.
Ik hoop dat er voor die prijs wel het nodige rubber- en slangenwerk aan die auto is vernieuwd anders gaat er iemand mss heel ongelukkig worden van deze auto.
En bij een 89'er type 1 met heel weinig kilometers vraag ik me altijd stiekum af: is dit ding electronisch zo ellendig dattie in al die jaren niet verder is gekomen dan 65K km?

Maar: om te zien zeker een beauty. Maar daar betaal je dan ook Gert de Jong-money voor. En als ik dat doe heb ik hem net zo lief met Gert de Jong-garantie.

Just my 2 cents.

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

Kost je dus vrijwel niets.
@Matthijs: ik vond de prijs an sich ook niet het probleem, maar ik doelde op het feit dat je met zo'n budget ook prima bij de gerenommeerde bedrijven terecht kunt i.p.v. een particulier.

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.