Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Vroeger zat er een computer in, ingebouwd aan de achterkant van de passagiersstoel, waarmee je dan de Franse voorloper van het internet, Minitel, kon besurfen. zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Minitel

Ik vind het houtlook dashboard wel wat hebben, trouwens.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

JanSr zegt:

Kosten rijklaar maken?????
Rijdt dat ding na 187k kilometers dan nog niet?
Schaamteloos, die autobranche.

Hahahahaha helup ik pies in mijn broek hier hihihihihihi

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

Jongens, dit is echt zwaar "overpriced"" ! Prijssetting is gedaan in de hoop dat Citrofielen van deze auto een dikke sjankert krijgen... uiteindelijk is het gewoon een rode XM, met zijn "gewoonlijke" problemen. Je kunt voor dit geld echt veel leukere automobielen kopen...

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Zitten toch wel een aantal unieke componenten aan deze XM: kleurstelling interieur en exterieur zijn zeldzaam. Je kan het lelijk vinden, maar smaken verschillen. Het blijft daarnaast een fraaie V6 serie 2 met relatief beperkt aantal kilometers. En het feit dat het een MM is maakt de waardevastheid een stuk groter.
Ik denk dat dit een XM is, die je, mits goed gestald en netjes verzorgd over 20 jaar het dubbele kan opleveren.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

XM 2.0 TCT automaat

L' éminence grise

ex-2.0 TCT VSX,brun quad

ex-2.1 td Prestige, noir verni

ex-2.0 TCT, grijs

ex-2.0i comfort wit

Permalink

Dacht dat een multimedia schermpjes in de hoofdsteunen had, was abuis...
Altijd leuk om te zien hoe digitale techniek na 10 jaar compleet achterhaald is; zag eens een oude aflevering van star trek waar dr. spock interessant stond te doen voor een muur met knipperende gekleurde gloeilampen, druk aan het drukken was op een ingebouwde rekenmachine waarna het antwoord op een kassabon uit de muur kwam rollen. :mrgreen:
Gelukkig blijft de Xm zelf tijdloos!

L' éminence grise

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Ongeblazen diesel, en dan ook nog Break. Ik begin er niet aan... moet je wel heel veel geduld hebben.
Maar toegegeven, hij is mooi, hij is goed onderhouden en verzorgd en de prijs is zeer schappelijk.

Economie doet ons besluiten om in het gezin van 3 naar 2 auto's te gaan. Heeft niets te maken met het feit dat ik niet langer dan 3 maanden in een auto rijd. Daarbij, volgens mij rij ik er nu meer dan 7/8 maanden in en al meer dan 22k km.
In ieder geval, de C3 Picasso van mijn vrouw, mijn XM en de Peugeot 205D van mijn dochter worden ingewisseld voor een Laguna :oops: Dci van 2009 en een C1 van 2007. Het is niet anders, maar scheelt ons een berg geld per maand en dat is wat we nu nodig hebben. Dus bij interesse graag een berichtje en geen zuurpruimerij :D

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink