Bij deze een topic voor het gespot onderweg of te voet, zet ze hier neer, Mike trapt af.
La Noir Verni zegt:
Ja is idd wel vaag..en geen kenteken te zien. Toch een auto om te onderzoeken, want turbo - airco - schuifdak en een mooi kleurtje.. (want geen groen :grijns:
Ik zit eigenlijk te zoeken naar het gespot topic van gewoon XM's onderweg, maar hebben we die eigenlijk wel???
Gisteren in Amsterdam; een dame in een mooie champagne dame :lol: Gemaakt door mijn kleine 11 jarige jonge dame!

Re: XM's Gespot.
zijn fotoloze meldingen (zeker indien met kleur/nummerbord/type-aanduiding) minderwaardig?
Het geeft sowieso een idee hoeveel XM's er rijden in NL.
(al is dat wel een Stapel-slodderwetenschappelijke benadering, natuurlijk :D )
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Zal geen berichten meer plaatsen om dit soort misverstanden maar te voorkomen.
Gister, op de franciscus romanusweg in maastricht
Een donkergrijze TCT break
[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"514","attributes":{"alt":"","class":"media-image","typeof":"foaf:Image"}}]]
(Staat te koop voor € 2200,00)
Een trieste XM 2.0 16v uit 1996 in Rotterdam:
En niet echt gespot, wel veel lol mee gehad, de pekelschuur van Coen :lol: :
Er moest door de eigenaar wat moeite worden gedaan om gespot te worden :mrgreen:
Sorry Roel, was even afgeleid :wink:
De bestuurder had wat audio-visuele signalen nodig om zich van mijn aanwezigheid bewust te worden...
:grijns:
Even staan kletsen met de bestuurder/eigenaar. Was een 97-er, SL-HT-92, met ruim 5 ton op de teller, waarvan hij zelf er 3 ton had gereden.
Zelf kluste hij niet veel aan de auto, omdat zijn handen hem lief waren: hij was muzikant! :D
En vandaag rond half vijf op de A2, vlak voor eindhoven een donkergrijze exclusive 42-jsj-3:
Ik heb al een andere gereserveerd maar die zit nog in de blauwe sloper die mechuccio staat...
Kenteken 85-TV-LR, kentekenplaat van onze vrind uit Zwartsluis
Luceo non uro....
Zo zie je er 2 maanden geen en dan 2 op 1 dag :D
De beste man had een hoedje op....RP-...-...
Weten jullie dat ook weer!
Edit: kon het 8 uur journaal nog niet terugvinden maar in het 6 uur journaal zat het item ook al, vanaf minuut 12.25
Het gaat om de 24-RP-SN, een jonge groene 2.1 turbodiesel uit 2000, in 2005 geïmporteerd. Misschien iemand van hier?
RE: XM's Gespot.
TF-LB-60. Een fraaie Exclusive, donkerblauw met grijs leer, (helaas) met trekhaak. Pal voor mijn deur geparkeerd in Rotterdam. Buurman van om de hoek?
En: dom vraagje: waarom kunnen geen jpg.bestandjes meer worden toegevoegd?
Zaterdag bij Albert Heijn op de parkeerplaats (Maastricht) HG-XZ-41, groen S1 berline 2.0
Vandaag op de Prins Bisschopsingel in Maastricht PB-JB-01, groene Break TCT, al vaker daar gezien, maar nooit gemeld hier, volgens mij.
De button uit de tekst opmaak balk geheel rechts geprobeerd?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.