Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Hoho! Ik reed wel degelijk, hoor; zij het met een slakkegangetje de parkeergarage in. Kon hem nog net naar buiten sturen om aldaar op de WW te wachten.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m639525486-citroen-xm-2-5-td-kat-1996-bruin.html

Eerste eigenaar? 2010 import in NL
laatste keer overgeschreven in januari 2013!
:roll:

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

XM 3.0 V6 24v Aut 1998

Permalink

Beetje een erg optimistische vraagprijs. :lol:
En het leer; tsjah, ik vind het ook niet erg geweldig. Zou mooier staan in een ander merk auto met andere vormgeving van zowel binnen en buiten.
Verder is het volgens mij ook een redelijke basisversie; wel leer dan, en airco, maar geen hydractive en een handgeschakelde bak. En dan de kmstand van 280000..
Niks mis mee met die auto, alleen voor dat geld is zijn er wel wat mooiere te krijgen, met mooier leer en alle opties.

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

Tja Timo, en vanaf dat moment is het zijn auto dus .......... en misschien leest hij wel mee hier.
Laten we het hier bij houden. Kwaaie koppen hebben we niks aan.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

XM V6 12V Break Aut '96

Permalink

Mark zegt:

In geen tweeënveertighonderdenvijftig jaar.

Die foto's zijn belabberd.
Ik heb er een paar jaar geleden omheen gelopen en het zag er (toen) best kek uit.
Smaken zijn uiteraard smaken.
Ik heb hem niet gekocht omdat er toen veel te veel voor gevraagd werd, ik meen een duizend of zes.
Kennelijk probeert deze eigenaar, die er dus veel te veel voor betaalde, het verlies te beperken.

Achterstallig onderhoud brengt iedere XM op de sloop.

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="315px" src="http://www.youtube.com/embed/bQHExlpfuEo" width="420px"></iframe>